Sodeletuut schreef:horseyfries schreef:Ik ook (als ik tenminste mét bit mag rijden dan...).
Kunnen we geen dagje organiseren? Wil ik best voor betalen!
Moeten we Arabesk lief aankijken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:OH en de echte dierenvriend stopt met rijden, stapt af en laat het paard lekker in zijn natuurlijke omgeving, das ook een keus. Jij mag kiezen Cinnepin
piezze schreef:OH en de echte dierenvriend stopt met rijden, stapt af en laat het paard lekker in zijn natuurlijke omgeving, das ook een keus. Jij mag kiezen Gast9373
horseyfries schreef:piezze schreef:OH en de echte dierenvriend stopt met rijden, stapt af en laat het paard lekker in zijn natuurlijke omgeving, das ook een keus. Jij mag kiezen Cinnepin
De meeste blessures loopt een paard op op de wei, zullen we ze daar ook maar niet meer opzetten dan?![]()
Glazen kastje erom en op de schoorsteenmantel?
horseyfries schreef:piezze schreef:OH en de echte dierenvriend stopt met rijden, stapt af en laat het paard lekker in zijn natuurlijke omgeving, das ook een keus. Jij mag kiezen Cinnepin
De meeste blessures loopt een paard op op de wei, zullen we ze daar ook maar niet meer opzetten dan?![]()
Glazen kastje erom en op de schoorsteenmantel?
horseyfries schreef:Sissi87 schreef:waarom zijn in vredesnaam alle filmpjes in slowmotion? ik erger me echt rot..
Er is ook een verzamelfilmpje op gewone snelheid. Verder moet je je niet ergeren, dat is slecht voor je hart!
Cinnepin schreef:piezze schreef:OH en de echte dierenvriend stopt met rijden, stapt af en laat het paard lekker in zijn natuurlijke omgeving, das ook een keus. Jij mag kiezen Cinnepin
oh dus of je rijd met sporen of helemaal niet..hmm leuke keuzes geef jij...
paardrijden is niet natuurlijk dat klopt, maar omdat we t toch doen dan ook gelijk maar met sporen enzo? want t is immers toch niet ntuurlijk dus kunnen we net zo goed vnalles aan onze vieten etc houden...
piezze schreef:Wow wat ben ik mega tegroot voor die pony op sommige foto's. Bedankt voor je positieve bijdrage Sjolvir