Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonprayer schreef:Huertecilla schreef:smoes 5.
hc
haha neehoor. want ik doe wel mee
Huertecilla schreef:Jawel hoor, alvast een uitvlucht vooraf voor eventuele slechte beoordeling.
Geen erg effective leerhouding ook.
Wát je ook van een jury voor ringdressuur FEI klassieke dressuur vindt, de terugkoppeling is gebaseerd op de huidige regelementen door daarvoor gekwalificeerde personen.
Als je het er niet mee eens bent en aan de competentie van de jury twijfelt heb je geen basis voor deelname.
hc
Bandida schreef:Billy schreef:Ik snap niet wat er mis mee is om Nederlands te praten op een Nederlands forum, maar dat zal mijn bekrompenheid zijn denk ik.....
Argumentum ad hominem is Nederlands, al lijkt dat zo niet op het eerste zicht. Staat gewoon in Van Dale hoor.
moonprayer schreef:dankjewel evelienepien,
ik weet niet waar HC last van heeft![]()
ik word er een beetje moedeloos van.
KiWiKo schreef:zo heeft ieder zijn eigen ding........... ik vind het alleen jammer dat mensen die nul ervaring hebben met dit soort paarden en die wereld......... menen te vinden dat ze dit kunnen veroordelen
Billy schreef:Met andere woorden. Jij mag HC niet dus ben je het bij voorbaat met hem oneens....
Citaat:van wiki dus:
Ad hominem (= 'op de persoon')
Persoonlijke aanval op de tegenstander om zijn geloofwaardigheid in twijfel te trekken en zodoende ook zijn standpunt. Op de man spelen en niet op de bal.
* "Wat weet een dronkenlap zoals jij van politiek?"