Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ambiiee schreef:Nogmaals, het is ons overvallen.. We houden een zamel actie, om het SNELLER te kunnen laten doen, verder ga ik niet meer op de negatieve reacties in. Naar mijn weten, zijn jullie RESPECTLOOS.. Jullie snappen er de snars niet van.. So get a life, en voor de mensen, die ons wel willen helpen, in ieder geval alvast bedankt!
ThePast03 schreef:Van de 16 pagina's van dit topic kun je denk ik 12 pagina's vullen met positieve reacties.
Verder komen er een hoop minder vriendelijke reacties op mensen die een iets minder positief denkbeeld hebben over dit soort "reddingsactie's".
Het zijn de reactie's op mensen die een andere mening geven die de sfeer in dit topic verpesten, niet de mensen die een andere mening hebben.
En vooral TS die nu wel erg bot reageert en vindt dat het onrespectloos is om een andere mening te hebben.
natural_ schreef:Nee en IK DENK (Lees: ik, persoonlijk, ikzelf, mijn denkvorm) dat de mensen die het zo uit hun mouw schudden het 9 van de 10x niet doen, want die vinden dat zonde!
Je bent een diehard als je dit aandurft, ik heb respect voor je Ambiiee, en zoals ik al zei, moet je haar kwijt.. Ik bied me aan
PussInBoots schreef:[/quote]Kun je dan ook even het stukje quoten waar ik lelijk doe?? Want ik kan het niet vinden namelijk.
Chocotof schreef:[
Ligt er natuurlijk aan wat in je spaarpotje zit.
Maar even zonder gein dat kan natuurlijk ook gebeuren.
Maar als een paard maand in maand uit onder het mes moet dan zou
ik toch eens achter mijn oren krabben of het nog wel zin heeft.
breezy302 schreef:criollolover: ik zei blijkbaar anders had ze het geld al gehad. Misschien heeft haar familie niet veel geld of willen ze het er niet aan uitgeven.
Ik vind gewoon als je een paard koopt moetje rekening houden met medische kosten, zeker als een paard met een gebrek koopt. Dan maakt het mij niets uit of je het zelf betaald, leent of van je familie krijgt maar ik vind niet dat je bij "vreemden"moet "bedele"n"om een operatie te betalen
Vippie schreef:natural_ schreef:[
Niet mee eens, ik koop haar over als ze verkocht zou moeten worden! DAT IS SERIEUS!
Ook als je weet dat er een operatie mee gemoeid is van over de 7000 euro? Daar kun je hele leuke gezonde paarden voor kopen hoor?? Maar meis als jij blij bent met zo'n diertje, veel plezier ermee.
Ik zou het mezelf niet op de hals halen, daar ben ik gewoon heel eerlijk in.
Ambiiee hou er gewoon rekening mee dat er ook mensen zijn die er anders over denken. Respecteer dat.
Heeft niks met leeftijd te maken denk ik. Als je landelijk aandacht vraagt voor je paardje wat misvormd is en nu geopereerd "moet" worden kun je zowel positive als negative reacties verwachten. Thats life, thats showbizz!
Ambiiee schreef:bij mensen zit het bedrag van 1500 euro, maar wij gaan van het bedrag van utrecht uit.. Ere zijn dingen gezegd, die wij zo niet hebben gezegd.. wij gaan daar morgen ook over belle, want het is gewoon niet waar..
criollolover schreef:breezy302 schreef:criollolover: ik zei blijkbaar anders had ze het geld al gehad. Misschien heeft haar familie niet veel geld of willen ze het er niet aan uitgeven.
Ik vind gewoon als je een paard koopt moetje rekening houden met medische kosten, zeker als een paard met een gebrek koopt. Dan maakt het mij niets uit of je het zelf betaald, leent of van je familie krijgt maar ik vind niet dat je bij "vreemden"moet "bedele"n"om een operatie te betalen
ben het wel met je eens hoor.....
ik zou het ook nooit in mijn hoofd halen om zo te gaan 'bedelen'
ik wens wel voor ambiiee het beste met haar paard.....
Banditto schreef:Mijn eerste reactie is huh waarom koop je zon paard als je zijn operatie niet kan betalen. Ik vind het echt super als ze hem bijvoorbeeld van de slacht heeft gered en hij inderdaad een leuk en lief koppie maar 1500 euro moet je toch wel kunnen betalen. een koliek operatie ben ja al snel 1500 euro. Ik heb er voor gekozen om mijn paard standaard te verzekeren (brand, diefstal) maar daarnaast heb ik een flink potje voor meneer....voor het geval dat. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik krijg echter sterk het vermoeden dat het hier niet om 1500 maar 15000 euries gaat en dat is wel prijzig maar dan nog....dat kun je voor de koop ook laten informeren over de prijs van de operatie.....ach ik wens ze wel heel veel geluk, liefde en succes toe met hun schat van een beestje!
Ambiiee schreef:Nogmaals, het is ons overvallen.. We houden een zamel actie, om het SNELLER te kunnen laten doen, verder ga ik niet meer op de negatieve reacties in. Naar mijn weten, zijn jullie RESPECTLOOS.. Jullie snappen er de snars niet van.. So get a life, en voor de mensen, die ons wel willen helpen, in ieder geval alvast bedankt!
Pipo schreef:Chocotof schreef:[
Ligt er natuurlijk aan wat in je spaarpotje zit.
Maar even zonder gein dat kan natuurlijk ook gebeuren.
Maar als een paard maand in maand uit onder het mes moet dan zou
ik toch eens achter mijn oren krabben of het nog wel zin heeft.
Mensen komen weleens in situaties te zitten, dat ze een flinke spaarpot hebben, die in korte tijd ineens leeg komt.
Maar dan zijn er altijd nog andere mogelijkheden om zoiets te betalen.
Miss_M_P schreef:even voor de duidelijkheid!
Mensen lees goed mee!
Dat HvN aan die €1500,- komt geen idee! want het gaat om wel wat meer geld!!!
Die €1500,- is alleen de operatie! dan komt de nazorg/stalling/antibiotica alles er nog aan !!!
Ik ga persoonlijk morgen HvN bellen, want dat klopt gewoon niet over dat bedrag!
Zo snap ik dat mensen wel iets krijgen van ja halllooooo 1500 ken ik ook wel betalen, ja duhhhh logisch ...
dus laat dit AUB gewoon duidelijk zijn.