Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Tuurlijk .... een horrorfilm lijkt ook griezelig...wat het in wezen niet is. Piloe heb je haar ooit in het eggie gezien ipv die gemonteerde filmpies ???
Heb je overigens zèlf al eens paardgereden????
Wat vind je zelf nou van dat geprik in Guus zijn flanken en dat gehork in zijn mond???

Pashon schreef:piloe ik vind dat je zelf ook nogal kinderachtig reageerd, zou haast denken dat je de persoon in kwestie zelf bent.
mooi dat je overtuigd bent van je eigen mening endergelijke, maar ook jij hebt je punt gemaakt.
een paar minuten geleden geef je me gelijk en heb je het over een slotje, als je niet meer reageerd heeft de rest ook niks meer te reageren en dus is een slotje niet nodig.
kwestie van verstandig worden/ zijn of het voortouw nemen.
(al denk ik dat mijn terugtrekken niet veel zal helpen...) piloe4ever schreef:Pashon schreef:piloe ik vind dat je zelf ook nogal kinderachtig reageerd, zou haast denken dat je de persoon in kwestie zelf bent.
mooi dat je overtuigd bent van je eigen mening endergelijke, maar ook jij hebt je punt gemaakt.
een paar minuten geleden geef je me gelijk en heb je het over een slotje, als je niet meer reageerd heeft de rest ook niks meer te reageren en dus is een slotje niet nodig.
kwestie van verstandig worden/ zijn of het voortouw nemen.
je hebt gelijk, ik trek het me misschien te veel aan voor haar. Ik zal verstandig zijn en je advies volgen(al denk ik dat mijn terugtrekken niet veel zal helpen...)
Heeft die meid trouwens zusjes??
Waarom eigenlijk?
pharagirlke schreef:edit: wel dusWaarom eigenlijk?
*zet haar popcorn aan de kant*
slimmerik schreef:pharagirlke schreef:edit: wel dusWaarom eigenlijk?
*zet haar popcorn aan de kant*
Zusjes gaan door het vuur voor je.... al hebben ze dikke blaren op de billen.
*graait in de popcorn*

Ik zou me dus even iets beter informeren over rassen... 

Lante schreef:Over het commentaar in dat andere topic en waarom men dat niet in dit topic neerzet het volgende:
Zo gezellig is het hier niet... Een fjord rijden is wel iets anders rijden dan de gemiddelde welsh of KWPN'er. Ik heb ook een tijd een paar fjorden serieus getraind op wedstrijdniveau en ik rijd nu KWPN en NF. Een heel verschil. Een fjord moet je toch even meer moeite doen om het paard gedragen te krijgen/houden en te sluiten. Natuurlijk is prikken dan niet echt mooi om te zien en/of uit het boekje, maar het is echt niet makkelijk. Ook is een fjord veel zwaarder in de aanleuning meestal. Om dat bijelkaar te rijden, dat is heel moeilijk met mooie kleine hulpen. Laten we gewoon blij voor haar zijn dat ze de kans krijgt en voor het ras is het ook een mooie promotie. Ze is duidelijk dol op haar paard en heeft zo haar eigen beweegredenen om te doen wat ze doet, denken jullie niet? Een beetje respect is misschien wel op zijn plaats, de wereld wordt er niet leuker op als ik sommige reacties lees...
pharagirlke schreef:Welsh pony's zijn van nature heel erg op de voorhand gebouwd. Reken daar het feit dat het ontzettende bloedkikkers zijn en je kan tot de conclusie komen dat je een welsh absoluut niet "standaard" kan noemen wb dressuursportIk zou me dus even iets beter informeren over rassen...
Een fjord kan je net zo licht op de hand rijden als een KWPN'er. (en ja, ik heb ook al een fjord onder mijn kont gehad. Niet mijn type paard maar prima licht op de hand en bij elkaar te rijden.)

Skygirl schreef:Ik vind eigenlijk dat ze het wel netjes brengt?
Lante schreef:Dit bedoel ik, vind je dit nu een normale, respectvolle reactie..?? Ik niet.
Daarom hebben veel mensen geen zin hier te reageren.
Succes mensen, veel plezier met het afkraken van anderen. Het is maar net wat je leuk vind...
Lante schreef:pharagirlke schreef:Welsh pony's zijn van nature heel erg op de voorhand gebouwd. Reken daar het feit dat het ontzettende bloedkikkers zijn en je kan tot de conclusie komen dat je een welsh absoluut niet "standaard" kan noemen wb dressuursportIk zou me dus even iets beter informeren over rassen...
Een fjord kan je net zo licht op de hand rijden als een KWPN'er. (en ja, ik heb ook al een fjord onder mijn kont gehad. Niet mijn type paard maar prima licht op de hand en bij elkaar te rijden.)
Dit bedoel ik, vind je dit nu een normale, respectvolle reactie..?? Ik niet, ik noem dit 'neerbuigend'.
Daarom hebben veel mensen geen zin hier te reageren.
Succes mensen, veel plezier met het afkraken van anderen. Het is maar net wat je leuk vind...
slimmerik schreef:Skygirl schreef:Ik vind eigenlijk dat ze het wel netjes brengt?
IRL of in het "promotie" filmpje??? Zijn nl duidelijk twee verschillende dingen.