Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judithh schreef:denk dat we wel weten over welke amazone dit gaat...vind het schandalig hoe ze met haar paarden omgaat, dit is typisch een geval dat een verbod zou moeten krijgen voor het houden van welk soort dier dan ook! bah..respectloos!
Melanie_B schreef:Bij mij doet het filmpje het niet.. maar als ik jullie moet geloven is het echt Not done.. Pfft... ben best wel benieuwd eigenlijk..
Alatariel schreef:Heb het filmpje gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu verdrietig en erg geschokt. Weet gewoon niet wat ik hierover zeggen moet.
Ik wil deze dame wel even een weekje opstal hebben, dan ga ik haar bijzetten en longeren
Yamcha schreef:Als je dat doet ben je geen haar beter imo
zazou1 schreef:woorden schieten me tekort, tranen in mijn ogen.
topruiter, je bent geen topruiter als je zo met je dieren omgaat!!!!
echt ik kook!!
Twiggy2008 schreef:Mag de naam niet genoemd worden??? Het is toch *****????
Ik bedoel, ze stond ook op bokt een jaar geleden, hoor....
Yamcha schreef:Alatariel schreef:Heb het filmpje gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu verdrietig en erg geschokt. Weet gewoon niet wat ik hierover zeggen moet.
Ik wil deze dame wel even een weekje opstal hebben, dan ga ik haar bijzetten en longeren
Als je dat doet ben je geen haar beter imo :n
lautje76 schreef:misschien is ze pas de laatste jaren zo gefrustreerd? Volgens mij is het wel een 15 jaar geleden dat ze aan de top zat.
De andere optie is verontrustender: namelijk dat het mogelijk is paarden onder forse dwang te laten presteren. De aanname dat topruiters niet kúnnen mishandelen omdat ze anders nooit zover zouden komen kunnen we dan uit het raam gooien.