Da's simpel Myukii, als je een interessante baan hebt, dan hoef je op Bokt niet te klagen over je werk
iefke
Geplaatst: 09-01-10 01:12
Hey, daar is Karl
Neon, wel bijzonder om te lezen wat je nou eigenlijk precies doet. Ik wist wel wat je deed, maar niet hoe het ging
Joyce_
Geplaatst: 09-01-10 01:14
iefke schreef:
Dat is wel een interessante vraag Myukii Misschien op STW?
En dat is dus precies wat ik gelijk gedaan heb, bedankt voor de tip: [STW] Vreemde beroepen
Hahaha, Karl, misschien is dat het inderdaad, mensen die zo slim zijn, hebben geen tijd om op bokt te zitten, laat staan om op bokt te praten over hun werk. Behalve Neonlight dan. Maar ach.
Hele leuke baan hoor. Eigenlijk ben ik gifmenger trouwens, officieel ben ik chemisch analist, maar daar doe ik dus niets meer mee. Ben van de chemie overgestapt op de mechanica/electronica (oftewel, mechatronica).
Ik heb nog een laatste voeding heel laat, voor ik goed en wel slaap is het 00.30 en dan wordt de kleine s'nachts nog geregeld wakker en om 8 uur moet ik weer paraat staan, ik heb niet veel energie dus zodoende is dat voor mij wel vroeg
De simpele uitleg van Karl begrijp ik tenminste, ach, het komt dr op neer
Werdt om 8 uur wakker door iets maar weet niet waardoor, wil ik Twilight opzetten, doet de DVDspeler het niet, dus ik proberen te maken, deedtie het gelukkig