xxDuckyx@Windsorchamps, please prevent Sandy from commentating on Edward Gal! No offence though, we love you Sandy!
If Sandy could restrain from commenting when Edward's riding, as not to jinx it. No offence Sandy Dat was het ongeveer. Had het op zich ook in het Nlds op kunnen schrijven
[HK] Twitteren, Tweetje hier, tweetje daar! niet om te spammen ofzo hoor, maar misschien leuk om elkaars twitteradresjes door te geven?
WinBinChes schreef:Geen radio voor mij!!! Boehoe! Dat is het enige (en bokt ) wat mij op de hoogte houdt, moet alleen steeds de radio zacht draaien als de telefoon gaat en die gaat nogal vaak
Hier op het werk is het heel rustig. Sinds half 10 al wel 4 klanten gehad Dus de radio was wel welkom geweest.
Sunrise_ schreef:Wat denken jullie, kan ik nog even douchen en wat eten voordat Imke moet?Ik zou opschieten dan
Sunrise_ schreef:Wat denken jullie, kan ik nog even douchen en wat eten voordat Imke moet?Imke komt toch pas om 15.55 nederlandse tijd???
Sunrise_ schreef:Wat denken jullie, kan ik nog even douchen en wat eten voordat Imke moet?als je daar geen 2,5 uur over doet wel ze moet om 15:55 toch?
ukkiepuk schreef:Sunrise_ schreef:Wat denken jullie, kan ik nog even douchen en wat eten voordat Imke moet?als je daar geen 2,5 uur over doet wel ze moet om 15:55 toch?we krijgen om 1 uur pauze tot kwart op 2, genoeg tijd om te douchen!
13:55 35 Hunter Douglas Sunrise Schellekens-Bartels,Imke NED dbay 15y.M /Singular Joter/Werther/HANN/NED06790/ Smarius, Schellekens, de daar staat 5 voor twee dus dat wordt dan 5 voor 3