Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Mij boeit het allemaal niet hoor.
PZB heeft voor mij afgedaan. Paard staat op mijn naam dus beslis ik zelf wat ik doe... En komen ze met een boete dan hadden ze maar op mijn mails etc moeten reageren. Ik betaal die 1.000 euro niet aan zo'n wanpraktijken
Ik weet dat ze hier meelezen ook. Dus @PZB kom maar op met die tegenreactie. Ik wacht er inmiddels al een jaar op.
Evamarie schreef:Ik geef het nog 1 kans en anders ga ik ontvolgen. Ik vind dat dit topic steeds vreemdere vormen aan neemt. Vrijuit spreken wordt ook lastig zo.
Volgens mij mogen deze bovenstaande berichten echt niet hier.
Telpeva schreef:Wat anders: hoe nuttig zou het zijn voor het welzijn van geadopteerde paarden en hun (toekomstige) eigenaren als dit topic zou sluiten omdat bokkers zich niet kunnen gedragen richting elkaar. Laat het topic ajb gewoon open, zodat er online een plaats open blijft waar gedupeerden hun verhaal kwijt kunnen, waar mensen die overwegen om een paard te adopteren ook informatie kunnen vinden en in algemene zin gewaarschuwd kunnen worden om goed op te letten en dergelijke.
Laat het topic niet uit de hand lopen ajb, het zou zo zonde zijn.
Evamarie schreef:Weet iemand meer over de inhoud vd contracten en of dit gedeeld mag/ kan worden? Zodat we hier feedback op kunnen geven?
Brainless schreef:In mijn optiek, precies dit, best wel kwalijk, zeker t.o.v. die (imo, arme) paarden daar.Evamarie schreef:Weet iemand meer over de inhoud vd contracten en of dit gedeeld mag/ kan worden? Zodat we hier feedback op kunnen geven?
Hoezo "we"?
Hij spreekt alles tegen, bent vreselijk aan het vissen, probeert alles in het topic dicht te krijgen.
Nee, contacten mogen (hier) niet besproken worden.
Stop aub met info te krijgen die of hier niet geplaatst mag worden en/of pzb info te geven om evt een zaak aan te spannen.
Ailill schreef:In mijn optiek, precies dit, best wel kwalijk, zeker t.o.v. die (imo, arme) paarden daar.[/quote]Brainless schreef:
Weet iemand meer over de inhoud vd contracten en of dit gedeeld mag/ kan worden? Zodat we hier feedback op kunnen geven?
Hoezo "we"?
Hij spreekt alles tegen, bent vreselijk aan het vissen, probeert alles in het topic dicht te krijgen.
Nee, contacten mogen (hier) niet besproken worden.
Stop aub met info te krijgen die of hier niet geplaatst mag worden en/of pzb info te geven om evt een zaak aan te spannen.
Mondy schreef:Ff onder de meeleessteen uit.. maar vond t topic wel een wat zure wending krijgen zo.
Ik heb geen idee of evamarie een bepaalde connectie heeft buiten wat ze zelf heeft aangegeven maar er wordt hier wel nogal op dr ingehakt en gedaan alsof alles doorgespeeld gaat worden.
Ze heeft een andere kijk op, vraagt dingen af. Dat is nou net wat het meerendeel op fb en irl ook heeft toch. Een andere kijk erop.
Zij heeft tegenargumenten en jullie hebben die... laat elkaar toch in elkaars waarde.
Daarbij lezen ze sowieso mee op bokt en komen er genoeg dingen voorbij die ze gebruiken in hun eigen verdediging.
Imo zijn er nu meer op uit om t topic te laten sluiten op deze manier
Speel pzb lekker in de hand als mensen hier gaan inlezen en dit soort gedoe zien.
Denk dat weinig mensen met goede/of twijfelend zijn over hun ervaring dit dan durven delen.
Mondy schreef:Ff onder de meeleessteen uit.. maar vond t topic wel een wat zure wending krijgen zo.
Ik heb geen idee of evamarie een bepaalde connectie heeft buiten wat ze zelf heeft aangegeven maar er wordt hier wel nogal op dr ingehakt en gedaan alsof alles doorgespeeld gaat worden.
Ze heeft een andere kijk op, vraagt dingen af. Dat is nou net wat het meerendeel op fb en irl ook heeft toch. Een andere kijk erop.
Zij heeft tegenargumenten en jullie hebben die... laat elkaar toch in elkaars waarde.
Daarbij lezen ze sowieso mee op bokt en komen er genoeg dingen voorbij die ze gebruiken in hun eigen verdediging.
Imo zijn er nu meer op uit om t topic te laten sluiten op deze manier
Speel pzb lekker in de hand als mensen hier gaan inlezen en dit soort gedoe zien.
Denk dat weinig mensen met goede/of twijfelend zijn over hun ervaring dit dan durven delen.