Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tante_trien schreef:xStephanie schreef:Meisjes van de leeftijd van 8 tot 14 jaar die allemaal wilde zwarte hengsten temmen en 10 paarden rijden in ZZ dressuur en springen.
Je vergeet de roze strikjes, en het zijn niet zomaar wilde zwarte hengsten, het zijn wilde zwarte Arabische hengsten!
ElektroNeko schreef:...En ik weet nog steeds niet wat pennymeisjes zijn...
Aranel schreef:ElektroNeko schreef:...En ik weet nog steeds niet wat pennymeisjes zijn...
Men neme een kind van een jaar of 1o, liefst met rubberen laarzen en ribrijbroek. Dan neemt met een paard, liefst eentje met lange manen die mooi in vlechtjes kunnen.
Vervolgens laat men het eerder genoemde meisje van 10 los bij het paard et voila, je zult een penny in haar natuurlijke gedrag en omgeving zien![]()
Pennymeisjes wordt hier vaak als term gebruikt om wat kinderachtige, jonge meiden aan te duiden die het alleen maar over paarden en roze dekens bij die paarden kunnen hebben
IxL schreef:Hahaha, verplicht? nee. Maar bijna heel nederland heeft t, dus verbaas ik me dat ik al 3 computerjongens achter elkaar had die geen facebook had?
IxL schreef:ElektroNeko schreef:...Waarom gaan zoveel mensen er vanuit dat het hebben van een Facebook normaal of zelfs verplicht is?
Hahaha, verplicht? nee. Maar bijna heel nederland heeft t, dus verbaas ik me dat ik al 3 computerjongens achter elkaar had die geen facebook had?
ElektroNeko schreef:IxL schreef:Hahaha, verplicht? nee. Maar bijna heel nederland heeft t, dus verbaas ik me dat ik al 3 computerjongens achter elkaar had die geen facebook had?
Volgens recent onderzoek zijn veel jongeren aan het verhuizen naar tumblr.
http://www.emerce.nl/nieuws/facebook-nu-echt-ouders