Ik zou dat trouwens niet zo neerzetten dat de foto hier wordt geplaatst. Het zal een foto zijn gemaakt door of iemand van de redactie of Wendy Scholten, en zonder bronvermelding ben je verkeerd bezig zo...
Laatst bijgewerkt door Kimmej op 02-08-12 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind het altijd wel grappig hoe wij als mega amateurtjes (merendeel dan toch) allerlei uitspraken doen en ons jury achten. What the ... Do we know. Ik doe het ze niet na en geniet stiekum van het feit dat zij ook hun minpunten hebben. Houdt de droom binnen bereik hahaha. Ff realitycheck nodig hiero hihi.
Ludique96
Geplaatst: 02-08-12 16:14
UMayDream schreef:
Hee! In de close up zag ik dat ze dr hakken niet uitdrukte, er is nog hoop voor mij
Josien_
ninz schreef:
ik heb het idee dat eurovision een veel beter beeld heeft dan de nos? hebben jullie dat ook of ligt aan mijn laptop hahaha?
Bij mij is het juist andersom
Anoniem
Wat ik mij van Laura kan herinneren is dat ze behoorlijk grof en harkerig met haar handen is? Was er normaal gesproken niet zo van gecharmeerd. Ben benieuwd naar wat er vandaag gebeurt.
Tja joh, eventjes lezen is toch ook niet zo moeilijk ? Deze vraag komt nou al zó vaak voorbij terwijl alles gewoon makkelijk te vinden is in de eerste post..