FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:26

easygoing schreef:
Ik heb haar nog nooit op een heel vriendelijke manier door de baan zien rijden.
Wellicht zijn de oefeningen wel helemaal geweldig maar dat neemt niet weg dat de manier van rijden daardoor maar door de vingers gezien mag worden!!!

Een paar maanden geleden schreef je juist nog dat Laura/Mistral zo goed gingen dat ze van Totilas hadden moeten winnen. Ik weet niet of ik je wel serieus kan nemen nu. :wave:

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:40

Ja dat hadden ze van Totilas moeten winnen ja maar dat wil nog niet zeggen dat Laura daarom zo vriendelijk rondstuurt :evaw:

arans

Re: FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:00

ik vond het wel belachelijk dat er in de spits en metro maar een stukje van 5 regels stond over dat addelinde had gewonnen, terwijl voetbal 4 hele pagina's krijgt en die waren niet eens europees kampioen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:03

arans schreef:
ik vond het wel belachelijk dat er in de spits en metro maar een stukje van 5 regels stond over dat addelinde had gewonnen, terwijl voetbal 4 hele pagina's krijgt en die waren niet eens europees kampioen.

What else is new?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:19

arans schreef:

Wij hebben Dagblad van het Noorden, Adelinde staat er altijd heel vaak bij ons in, en dan een hele grote foto erbij :).
En zelfs ook nog een stukje over HP en Nadine. Dus ik zeg! Op naar het noorden ;)

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:50

Jup leuk stuk in het dagblad van het noorden!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:35

Hier in de PZC was er denk ik ook wel een pagina of 2 pagina's over oa de winst van Adelinde, het afscheid van Nadine en dan nog Zeeuwse paardensport.

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:31

Wie is er eigenlijk tijdens de training geweest op het EK? Op het gastenboek van Rath wordt zowel hij, als ook Gal en Minderhoudt over hun rijd methode redelijk bekritiseerd. Men beweert dingen gezien te hebben, die ontnuchterend werkten.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:32

Ik heb net de filmpjes bekijken van de kur op muziek, maar potjandorie wat zit die carl hester mooi op zijn paard, super mooi paard ook!!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:01

luve_rozes schreef:
Wie is er eigenlijk tijdens de training geweest op het EK? Op het gastenboek van Rath wordt zowel hij, als ook Gal en Minderhoudt over hun rijd methode redelijk bekritiseerd. Men beweert dingen gezien te hebben, die ontnuchterend werkten.

Altijd fijn als je teveel gedronken hebt.. :+

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 10:33

Kajanus schreef:
luve_rozes schreef:

Altijd fijn als je teveel gedronken hebt.. :+

Ik heb in de ochtend een aantal ruiters los zien rijden, maar niet de betreffende twee. Heb HP wel op Tango gezien. Tja, dan zie je ook wel eens momenten dat je denkt: deze splitsecond hoort misschien niet in het boekje. Maar ik heb niets schokkends gezien. Echt niet. Ik denk dat als alle ruiters hun paarden zo reden als zij, dat het paard er in 95% van de gevallen op vooruit gaat ten opzichte van hun huidige ruiter ;-)

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:41

@Kajanus: was dan ook een Duitser, misschien was het dus een slok teveel.

@Bonechi, dank je. Lijkt me ook raar, dat men hele rare dingen ziet.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 14:06

AD en de telegraaf hadden behoorlijk stuk in de sportkrant staan maandag.
Verbaasde me eigenlijk wel een beetje! :P