Julia, als ik die andere "Sandra" een pb stuur, en hoop dat ze daar op reageert en bij wijze van toestemming zou geven de naam te veranderen, of zelf de naam verandert zou ik dan wel mijn naam mogen veranderen in Sandra? Ik wil Sandra zijn.
Eerst dacht men de accu -toen deed ie het weer niet - 2de accu erin - deed ie het weer niet - koolborsteltjes vernieuwd - toen deed ie het weer niet - en nu komt er een zwaardere accu in dus het zal mij benieuwen
Liesjeloef
Geplaatst: 08-01-10 15:33
Cyntje schreef:
Eerst dacht men de accu -toen deed ie het weer niet - 2de accu erin - deed ie het weer niet - koolborsteltjes vernieuwd - toen deed ie het weer niet - en nu komt er een zwaardere accu in dus het zal mij benieuwen
Zou echt zwaar kl*te zijn alsie het weer niet doet.
Zijn het niet de gloeipitten? Mijn auto mag maandag naar de garage, schade-expert moet erbij komen. Oudjaarsdag waren we even langs de dealer gereden omdat er een lampje brandde, en toen ie daar geparkeerd stond is er iemand tegen aan gereden. Auto is oud, kans is groot dat ie total-loss is. Maak ik gisteren die afspraak, kom ik erna erachter dat de auto van vriendlief maandag naar de garage moet voor een beurt en APK. Wij zijn autoloos maandag.
Das lekker dan Neon.....En dan? Kan jij niet naar je werk?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-01-10 18:40
Nope, maar op maandag is mijn vaste vrije dag. Heb dan al lang genoeg gewerkt, dinsdag t/m vrijdag van 15:00-23:30, zaterdag en zondag van 7:00-15:30, da's 6 dagen achter elkaar en een belachelijke overgang van avond naar ochtenddienst. Dan ben ik wel aan een vrije dag toe.