Jasmijn76 schreef:zolang de paarden de kwaliteit hebben om internationaal mee te komen en over die 70% komen mag er voor mij zelfs een belgische knol in de ring komen ....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
easygoing schreef:Fuego en Mistral hebben hun eigen kwaliteiten maar daarom doet de een niet voor de ander onder.
Je kan van Mistral zeggen wat je wil maar spectaculair is hij niet en zonder tekortkomingen ook zeker niet.
Thomas schreef:Vorige pagina over Sisther..
ik vond trouwens wel dat Anky heel eerlijk vertelde wat zij over sisther vond.
Vudress schreef:Fuego is over de benen in de piaffe en passage wel heel spectaculair, maar dat stappen is maar heel beperkt. Galop is maar beperkt, wissels zijn niet echt groot doorgesprongen. Het meest storende aan Fuego vind ik het gebrek aan lengtebuiging. Het geheel straalt niet echt losgelatenheid uit.
Vudress schreef:Wat zei Anky over Sisther?
Suzanne F. schreef:Vudress:
Anky zei dat ze betwijfelde of Sisther het 80% paard zou worden.
Ik vind Mistral te zwaarmoedig, het doet zo traag en zwaar en moeilijk aan. Hij heeft wel talent maar moet vlugger. Ik wil hem steeds een peper in zijn vossekont duwen.
Suzanne F. schreef:Ik vind Mistral te zwaarmoedig, het doet zo traag en zwaar en moeilijk aan. Hij heeft wel talent maar moet vlugger. Ik wil hem steeds een peper in zijn vossekont duwen.
Vudress schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind Mistral te zwaarmoedig, het doet zo traag en zwaar en moeilijk aan. Hij heeft wel talent maar moet vlugger. Ik wil hem steeds een peper in zijn vossekont duwen.
Volgens mij is hij heel ijverig, soms zo ijverig dat hij wil gaan rennen. Het moeilijke lijkt hem te zitten in het kunnen blijven controleren terwijl hij toch actief en naar boven toe blijft. Dat lijken alle Michellino's een beetje te hebben.
Suzanne F. schreef:Vudress:
Ik vind Mistral te zwaarmoedig, het doet zo traag en zwaar en moeilijk aan. Hij heeft wel talent maar moet vlugger. Ik wil hem steeds een peper in zijn vossekont duwen.
Tendance schreef:Suzanne F. schreef:Vudress:
Het eerste wat ik dacht, toen ik Mistral zag lopen: Zo dat is lomp! Lompe tuiger?
Nee, ik heb niets tegen tuigers, maar....
Sorry maar ik zie echt niet waar dit paard voorbij zou gaan aan Parzival.... Uitstraling in het lopen telt ook mee, dat heeft Mistral voor mijn gevoel niet.
easygoing schreef:Gatsie het begint eng te worden nu hoor.
Ben het alweer met je eens IEEEEKKKKKKK.
Al blijf ik het gevoel houden dat hij in de weg gezeten word door LB, als daar een subtielere ruiter of amazone op zou zitten denk ik dat het een heel ander plaatje zal worden.
_Pansy_ schreef:Ik denk dat Laura te lief is voor Mistral. Ze lijkt heel erg lompe hulpen te geven, maar dat komt denk ik puur doordat ze hem niet goed genoeg aan het been/gehoorzaam heeft, omdat ze denk ik te lief is, niet consequent genoeg.
Ik zie er een heel erg goed paard in (echt 1 van de beteren op dit moment), maar het komt er nog niet echt uit. En toch denk ik dat Laura het wel kan, als ze een goede trainer heeft.
Dus ik hoop echt dat het eruit komt. Ik vind het zelf trouwens echt een machtig paard, net als Valegro. Maar goed, mij gaat het niet zo om het type, ik vind Parzival ook super en Totilas ook.
Maar ik denk (weet het dus niet zeker) dat Valegro en Mistral nog een beetje betere paarden zijn dan Utopia.
easygoing schreef:Vind haar alles behalve een vriendelijke amazone.
Het einddoel is toch juist om het er zo makkelijk mogelijk uit te laten zien?
Daar slaagt ze niet bepaald in. Nee sorry ben geen fan van haar.
Begrijp dan ook echt niet dat ze zo hoog eindigt steeds.