Vala schreef:Vooral niet trots wezen op je iegen land hoor . Nou ik wel! Ik hoef geen fan te zijn van haar rijstijl, omdat we toevallig in het zelfde land geboren zijn.
RM94 schreef:hoi schreef:stomme vraag maar deed Steffen Peters ook mee? zo ja hoeveel heeft die gescoord?En Nederland krijgt een medallie derbij Steffen 77.948Ok bedankt.
Sunrise_ schreef:Damon Hill was toch het paard dat pas geleden zo'n rare piaffe maakte? Met steiger-achtige maneuvres?dat doet hij soms wel eens
Tosca2 schreef:Ik heb een (misschien domme) vraag, maar moet je op dit niveau met stang en trens rijden?Niet meer sinds kort.
Nog even voor de duidelijkheid : Er moet ook nog een GP Special gereden worden, voordat de medailles worden bepaald.
RivaldoX schreef:Patrick van de meer heeft zich ook gekwalificeerd voor individueel Hoorde het ook idd. lekker voor m
Melisding schreef:Vala schreef:Vooral niet trots wezen op je iegen land hoor . Nou ik wel! Ik ook Nou hier werd ik niet trots van..
vienna2 schreef:Nog even voor de duidelijkheid : Er moet ook nog een GP Special gereden worden, voordat de medailles worden bepaald.weten we maar dan staan we aan het einde van vandaag op Brons-koers
iloonaa__ schreef:toch wel jammer dat anky een beetje zuinig is gejureerd, anders hadden we zilver kunnen hebben!de special moet nog!
iloonaa__ schreef:RM94 schreef:ahuh nog ongeveer 10 minuten helaas, maar toch een medaille!waar het niet dat er vandaag nog geen medailles worden uitgereikt