purraboy schreef:Even een vraagje over het engelse team. Is Carl Hester uit dat team het beste of zijn er 2 andere beter?Dujardin is nog wel beter
marjolein_el schreef:heb het geluid maar even uitgezet, mensen op de camping beginnen me al raar aan te kijken van dat gehijg. haha kan me voorstellen!
marjolein_el schreef:heb het geluid maar even uitgezet, mensen op de camping beginnen me al raar aan te kijken van dat gehijg. En dan nog die proest erbij!
bietjuhh schreef:marjolein_el schreef:heb het geluid maar even uitgezet, mensen op de camping beginnen me al raar aan te kijken van dat gehijg. haha kan me voorstellen!
purraboy schreef:Even een vraagje over het engelse team. Is Carl Hester uit dat team het beste of zijn er 2 andere beter?Laura Bechtolsheimer schat ik hoger in dan Carl Hester, de andere britten ken ik niet
Sani schreef:Cayenne schreef:Elke keer dat ik Mistral en Laura zie moet ik weer lachen om hoe hij haar achter zich aan sleurde tijdens de vetcheck Zijn er beelden van de vetcheck?op horses.nl wel een foto dat ze aan de andere kant van de bloembakken is dan Mistral
CCCCC schreef:bietjuhh schreef:volgens mij is deze amazone ook best wel lang.1.80 m om precies te zijn.tjee wat een langerd zeg, wel erg handigschotfhoogte pony ook bekend?
Sammie schreef: We hebben het hier gezellig hoor. Ik begrijp je stekels niet zo.Ik lees het niet 'stekelig' eigenlijk.
Wranglerbutt schreef:purraboy schreef:Even een vraagje over het engelse team. Is Carl Hester uit dat team het beste of zijn er 2 andere beter?Laura Bechtolsheimer schat ik hoger in dan Carl Hester, de andere britten ken ik niet hoe kan je nou weer valegro en dujardin vergeten