Boem zonde...Lijkt mij idd dat als je paard niet goed loopt dat je stopt... maar goed hij rijdt nog steeds, dus zal niet het geval zijn geweest
_Yasmine_ schreef:ik hoorde iets over andrew maar verstond het niet? iemand?Ik ook niet, ik keek op en dacht dat is hem niet, en toen was ik even vergeten te luisteren
balen dat ik flash player niet kan installeren op mijn mobiel.. Ik zit nu in frankrijk en het word hie niet uitgezonden.. alleen stomme handbal!Iemand nog een linkje behalve van nos.nl? Waar ik het zou kunnen volgen?
Babel schreef:"Mooi afsprong van het paard, daar krijg hij een 10 voor!"Oh wacht dit is geen turnen...
JoyCiej007 schreef:whahaha komt ineens m'n moeder binnen, met een bord heerlijke pasta!'Hier, blijf maar kijken op je kamer, ik kom je eten wel ff brengen'. lief!!!!!Ahh lief
sorry mijn mams is niet te leen, maar lief is ze zeker wel ja japanner weg, belg springs is weer in de wedstrijd.en andrew?!?!?!?!?!?!?!
Paard bij die Japanner schoof nogal zeg na die eerste sprong, zag 'm wel aankomen dat dat paard niet goed ging uitkomen voor de volgende sprong