Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Kajanus schreef:Weet niet hoe ik hem anders moet qouten.. maar geen duitser dus maar de Engelsman, dan die eruit..![]()
Ja die quote lijkt nergens opDe uitslagen.. Duitser zit wel iets lager, maar heeft gewoon 1 t/m 5 in de juiste volgorde
http://www.ekdressuur2011.nl/uitslagen/1/
jana79 schreef:Hier is het nu echt bagger weer hoor de brandweerauto's voorbij scheuren.
Als dit dezelfde bui was als in rotterdam moet het nu bijna over zijn volgens mij 30-45 minuten.
Wel jammer dat we de prijs uitrijking niet kunnen zien komt misschien nog op tv vanavond.
UMayDream schreef:Oehlalala schreef:Ik zat net even naar het sportjournaal op ned 1 te kijken.
Ze vertelden daar dat er vanavond een reportage over Totilas en Matthias komt bij Nieuwsuur. Misschien leuk om te kijken
Hoelaat?
jana79 schreef:Hier is het nu echt bagger weer hoor de brandweerauto's voorbij scheuren.
Als dit dezelfde bui was als in rotterdam moet het nu bijna over zijn volgens mij 30-45 minuten.
Wel jammer dat we de prijs uitrijking niet kunnen zien komt misschien nog op tv vanavond.

Active schreef:bigone schreef:De Duitser heeft gewoon normaal gepunt hoor, de Engelse had Adelinde op 5 staan.. En nog 1 die een lage score had, maar niet de Duitse
De duitser had wel de plaatsing op 2, maar de punten waren het laagste.
Zijn punten waren idd laag, maar dat had ie over de hele lijn
De 1e 5 had hij gewoon net als het totaal.