Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Kajanus schreef:Weet niet hoe ik hem anders moet qouten.. maar geen duitser dus maar de Engelsman, dan die eruit..![]()
Ja die quote lijkt nergens opDe uitslagen.. Duitser zit wel iets lager, maar heeft gewoon 1 t/m 5 in de juiste volgorde
http://www.ekdressuur2011.nl/uitslagen/1/
jana79 schreef:Hier is het nu echt bagger weer hoor de brandweerauto's voorbij scheuren.
Als dit dezelfde bui was als in rotterdam moet het nu bijna over zijn volgens mij 30-45 minuten.
Wel jammer dat we de prijs uitrijking niet kunnen zien komt misschien nog op tv vanavond.
UMayDream schreef:Oehlalala schreef:Ik zat net even naar het sportjournaal op ned 1 te kijken.
Ze vertelden daar dat er vanavond een reportage over Totilas en Matthias komt bij Nieuwsuur. Misschien leuk om te kijken
Hoelaat?
jana79 schreef:Hier is het nu echt bagger weer hoor de brandweerauto's voorbij scheuren.
Als dit dezelfde bui was als in rotterdam moet het nu bijna over zijn volgens mij 30-45 minuten.
Wel jammer dat we de prijs uitrijking niet kunnen zien komt misschien nog op tv vanavond.
Active schreef:bigone schreef:De Duitser heeft gewoon normaal gepunt hoor, de Engelse had Adelinde op 5 staan.. En nog 1 die een lage score had, maar niet de Duitse
De duitser had wel de plaatsing op 2, maar de punten waren het laagste.