XxLaura98 schreef:stiekem ben ik blij met elke fout die er nu gemaakt wordt Dat heb ik precies hetzelfde!
cass1991 schreef:ze zeiden dat er nog 6 combinaties moesten, zijn degene al geweest die nog veel kans maken op hogere punten dan anky? of zijn de echte beste al geweest?ze starten op volgorde en de beste als laatste
bruceandnoon schreef:ik vind dat ze sowieso puntenaftrek moet krijgen voor die afschuwelijke streepjescode rijbroekHu???
Amanda schreef:amj schreef:De echte toppers moeten nog.Volgens mij is Anky toch ook echt wel een topper toch ook wel een bewezen topper als je het mij vraagt...
mendeeey schreef:Robin schreef:Nu we toch aan het speculeren zijn over de Jury enzo (althans, dat was in het vorige topic zo)Zou de jury Anky het nu ook niet gewoon gunnen?Nou zo voelt het inderdaad! Alleen de duitse jury zette Anky op 4! Stomme Duitsers ook altijd.
bosefoso schreef:Blijft de nos uitzenden in ieder geval t/m adelinde?Geloof dat ze om 5 uur stoppen..
Mooie proef maar toch niet echt super. Wordt er niet emotioneel van in ieder geval, beetje saaie kür. EN IK KAP STRAKS DIE HAND ERAF.
HarriesHorse schreef:moet dat ofzo, met 1 hand? want die sprehe doet het ook..Nee is een keuze, ik vind het wel weer gnoeg...