Hilda79 schreef:Van alle rassen mag d'r eentje mee doen.
Jammer voor velen maar dan valt dus de oh zo geliefde KWPN-er af want dat is geen ras.
OOPS

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wietsje92 schreef:Ieder zijn smaak toch Tendance? Dat maakt toch ook niet uit, als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zou het ook niet leuk zijn. Ik vind een aantal van zulke paarden er tussen wel leuk.. Maar bijvoorbeeld de KWPNers die nu meelopen kan ik ook goed naar kijken, zonder dat het gaat vervelen.
easygoing schreef:Vudress schreef:Zoek maar een Fries, Spanjaard, Gelders Paard of een Quarterhorse die de potentie heeft om Grand Prix voor 80 procent of hoger te lopen.
Fuego
Tendance schreef:easygoing schreef:Check mn andere reactie op je latere post ook even.
Hmm weet nu even niet over welke je het hebt.
Vudress schreef:easygoing schreef:
Fuego
Vudress schreef:Bonfire was het toonbeeld van harmonie en losgelatenheid. Dat laatste heb ik bij Fuego niet kunnen ontdekken.
Als je paarden vindt die geschikt zijn voor topsport: vergeet niet de bondscoach te bellen.Kun je nog wat aan verdienen ook.
Tendance schreef:Maar niet veel! En niet op het allerhoogste niveau, want anders zouden ze toch wel vaker geselecteerd worden? Als ze echt beter waren dan Sisther of Parzival of welk paard dan ook...?
easygoing schreef:Tendance schreef:Maar niet veel! En niet op het allerhoogste niveau, want anders zouden ze toch wel vaker geselecteerd worden? Als ze echt beter waren dan Sisther of Parzival of welk paard dan ook...?
Misschien hebben ze de kwaliteiten wel maar worden die niet benut en vergeet ook niet de smaak van de jury mee te nemen op dit punt.
Vudress schreef:Dat heeft niets met smaak te maken, maar met het vermogen van een paard om te voldoen aan het ideaalbeeld. Al vraag ik mij een beetje af of ik dat moet gaan uitleggen aan iemand die het verschil in natuurlijke aanleg tussen Fuego en Mistral Hojris niet ziet.