Ben net thuis...nog iets spannends gebeurd tussen 15.00 en nu?Nu maar hopen dat mijn pc meewerkt want op tv kan ik niets vinden
wat een uiteenlopende scores!vond het een erg fijne proef om naar te kijken, mag ze zeker trots op zijn!
Kimmej schreef:ik heb overigens wel last van het feit dat bij mij die NOS stream per minuut verder achter schijnt te lopen. Hebben jullie dat ook?F en toe ff verversen ben je weer bij
een staart alleen al kan een storend beeld geven... maar hij lijkt me dan ook niet al te fijn zitten..
michelle___ schreef:Wat een chagrijn! En weer zo'n hijger!als je een vervelende ex heb moet je hem nu (anoniem)bellen en de foon bij de speaker houden dan ophangen!
Hij wordt nogal kort in de aanleuning, maar vind het toch een heel braaf paard dat hij ondanks zijn "beperkingen" in de bouw toch dit presteert.
Thomas schreef:Melisding schreef:Leerling overtreft bijna de meester. Ach, dat zien we vaker ja! DuJardin & Hester!Ja dat is ook zo Lijkt me wel raar maar ondertussen moet het je ontzettend trots maken
Puchje schreef:Vind ook de halshouding niet fijn, erg achter de loodlijn. Ben ik niet gewend van Laura...laura komt pas na deze combi;)
Puchje schreef:Vind ook de halshouding niet fijn, erg achter de loodlijn. Ben ik niet gewend van Laura...Laura is pas hierna