Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wietsje92 schreef:Ik deel je mening over variatie in de ring easygoing! Een paard is een paard, en als ze dit kunnen behalen met een PRE of een Fries, dan mogen die best in de ring gezien worden. Vind het vooral ook leuk om eens iets anders te zien tussen al die KWPNers ed.
Tendance schreef:Ik geef enkel aan, dat ik het niet leuk zou vinden, dat mag toch? Dat ras trekt me gewoon niet, net als Friezen.
Gewoon mijn type paard niet. En in dat geval geld voor mij niet: a horse is a horse...
Sorry voor alle mensen, die ik hier pijn mee doe!
Tendance schreef:Ik geef enkel aan, dat ik het niet leuk zou vinden, dat mag toch? Dat ras trekt me gewoon niet, net als Friezen.
Gewoon mijn type paard niet. En in dat geval geld voor mij niet: a horse is a horse...
Sorry voor alle mensen, die ik hier pijn mee doe!
Vudress schreef:urban_hero schreef:Uthopia: als 4 jarige bij van Olst gekocht omdat niemand het erin zag
Uthopia werd vierde in de Pavo onder Ivonne Lawrence, volgens mij heeft zij hem ook gefokt. Ik was er toen ook niet kapot van omdat ik het een zwevende pony vond.
Wietsje92 schreef:Ik deel ook al dat enthousiasme met je.. Vond het ook een genot om naar te kijken.Zoals ik al zei, ik zie graag variatie in de ring. En ze komen ook gewoon goed mee tussen de andere paarden, bedoel Juan reed ook gewoon een score van bijna 81%
Vudress schreef:SanderD schreef:Maar naast dat scouten moet er ook het budget zijn, Sjef blijft ook maar 'gewoon' de bondscoach en hij heeft geen geldboompje op zijn rug (tenminste, de laatste keer dat ik keek). Die succesvolle jonge paarden worden nou eenmaal aan de hoogste bieder verkocht, en het beste zou natuurlijk zijn als dat een Nederlandse partij is. Met een goed fonds of bekende sponsor valt dat best te doen, ik zie wel een Heineken's Upido voor me.
Keltec / IPS Salinero
IPS Upido
Hunter Douglas Sunrise
Hunter Douglas Toots
Hunter Douglas etc. etc.
Sisther de Jeu
Exquis Nadine
Jerich Parzival
jannie86 schreef:Nou als je guus leuk vind lijkt t me dat je wel meer dan 1 fries ook leuk moet vinden
easygoing schreef:Tendance schreef:@ easygoing: ik vind 1 leuk om naar te kijken, maar dan vind ik het ook genoeg. Hoeft van mij niet meer.
Sorry vind ik behoorlijk kost door de bocht.
Tendance schreef:easygoing schreef:
Ik geef toch duidelijk aan, dat het hier om smaak van mij gaat... Ik kijk er gewoon liever niet naar, tenminste geen 2 uur. Dat mag toch?
Ik zeg niet dat het slechte paarden zijn, het is, alleen mijn type paard niet.
jannie86 schreef:Ik weet dat Guus een fjord is!
Er zijn zat Friezen die in een baan vol KWPN´ers boven aan staan. Paar jaar terug stond ik boven 25 van die grote bruine reuzen met mijn kleine Friese fokmerrie van 1.58.
Maar ze had de mentaliteit om te werken, en we konden heel precies en netjes rijden. Dat is toch waar het om gaat!
De Friezen hebben afgelopen jaren nogal wat ontwikkeling doorgemaakt, en ze komen er wel!