Janine1990 schreef:Blackflag schreef:Hahah ja, en ze zijn ondergedompeld met half gebakken koekjes deeg en brownies Peanut butter clutter cookie core is veel lekkerder! Nu echt mijn favoriet!Die heb ik hier Met Half Baked, What-a-lotta Chocolate & New York Super Fudge Chunk
A jammer dat ze zijn uitgevallen maar dat had denk ik sowieso niet voor de top drie wat uitgemaakt toch?
MiniMouse schreef:http://nos.nl/livestream/npo-politiek.htmlLivestream!!Livestream hapart bij mij heel erg
Ook hier bijna klaar, kom net thuis en was blij dat AH vanaf vandaag ook op zondag open is. Dus wijntje en een nootje gehaald.FF de eerste kijken en dan snel douchen voor de rest....zin an Hopelijk gaan NOSlive straks nog beginnen, keek wel prettig namelijk.
Pattypaard schreef:Die heb ik hier Met Half Baked, What-a-lotta Chocolate & New York Super Fudge Chunk Helaas kan ik me niet teleporteren om je te helpen met dit enorme euvel...
13.41 eerste ruiter stond er Ik zit er klaar voor Wat baal ik nog steeds ontzettend dat we nu geen edward en fritsie gaan zien
DideH schreef:13.41 eerste ruiter stond er Ik zit er klaar voor Wat baal ik nog steeds ontzettend dat we nu geen edward en fritsie gaan zien Eddie zal zelf ook wel balen maar aan de andere kant kan hij bijkomen van zijn griep