RM94 schreef:Sani schreef:Oranje accentjes in haar kleding eeehhh nee geel en rood de spaanse kleurenHet leek oranje, ddat dacht ik ook In d'r kraagje en bij Painted onder z'n frontriem (dacht ik)
RM94 schreef:Sani schreef:Oranje accentjes in haar kleding eeehhh nee geel en rood de spaanse kleurenals je het mengt wordt het oranje Door de stream leek het wel oranje, net in een close up zag ik het geel en rode idd.
storrum schreef:lienbono schreef:ze heeft een Belgische vriend Dat verklaart alles !één van de 2 philippaerts'jes
nette proef piaffes vond ik allemaal wat tegenvallen maar dat kan ook spanning zijn natuurlijk zo jong en dan al zo'n wedstrijd rijden
bietjuhh schreef:RM94 schreef:eeehhh nee geel en rood de spaanse kleurenhaha idd Maar als je dat mengt, krijg je oranje
Cayenne schreef:Hierna Laura Bechtolsheimer en tank Mistral Hojris. Denk dat zij Carl wel gaat overtreffen!
Puchje schreef:Je hoort Anky echt overal overheen he Super dat ze meekeek en erna ook gelijk erbij is. Ze traint de combi toch?