Myrthe_Yolto schreef:ik zweer bij roze, het stond schattig, ik vond de gele onleesbaar, en blauw hadden heel veel mensen Dat viel best wel mee. Ik vond juist dat er veel mensen roze hadden.
- In totaal hebben 192 personen puzzel 1 goed beantwoord, 157 personen puzzel 2 en 97 personen puzzel 3.Dus er waren 97 mensen roze. 60 waren en blauw en 35 geel.
Hallloo Tuutert!Ik kom ook net weer online, heb ik gewoon ff gewonnen met de slagzin en ik heb zélfs alles bijgelezen maar het ging over de mac
Naaaah EngeltjeS toch, wil je niet meer bij de roze-elite groep horen? In dat geval moet je je onderschrift wel even wijzigen..deze avatar, zie je overal. Jajajaaa
eiegenlijk wel ja.. nu kan ik geen conversatie meer met mezelf hebben, met jou dan.. als je m nog vat
Myrthe_Yolto schreef:eiegenlijk wel ja.. nu kan ik geen conversatie meer met mezelf hebben, met jou dan.. als je m nog vat ik was ook roze, had ook de 3 puzzels....
hahahahaha allemaal mac'ers, zaterdag word mn 1e dienst met pauze en mag ik onbeperkt op hun kosten eten