Sammie schreef:Ideale stel volgens mij : Laat vrouw-Karl het maar niet horen Volgens mij zou ik daar behooooooooorlijk rijk van kunnen worden
Bellatrix schreef:lieziej schreef:En dat bewijst maar weer eens mijn mii-skills, na één keer zoeken naar de lelijkste mannelijke mii kon ik Karl aanwijzen Sorry Karl... Dus jij vind Karl lelijk? Heb gewoon een grote zwakte voor Bart en Sjoert, ja!
Karl66 schreef:Dat noem je geen lelijk miiding, dat noem je een kalende dikke dwerg Dus een bruin hoofd noem jij licht kalend?Of ben je gewoon met je hoofd in een bak mest gevallen?
Cyntje schreef:Karl66 schreef:Dat noem je geen lelijk miiding, dat noem je een kalende dikke dwerg Dus een bruin hoofd noem jij licht kalend?Of ben je gewoon met je hoofd in een bak mest gevallen? Nee, een typisch geval van het verkeerde eind van je paard vertroetelen
lieziej schreef: Nee, een typisch geval van het verkeerde eind van je paard vertroetelenDat moet haast wel... heb nog nooit zo'n bruin kalend hoofd gezien
Dat paard poept echt snel! Tsk Marlies, dus jij hebt ook nog nooit een rel gestart, stiekem in de hoop dat je een OW-PB kreeg van Sjoert of Karl of Bart ?