Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:34

Bokkers zijn niet verplicht om op vragen te reageren EvaMarie, daar is het een forum voor. Laten we hier in dit topic het gewoon bij het onderwerp PZB houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:37

Ik zeg nergens dat ze mijn vraag verplicht moet beantwoorden. Het zal zeker betreft het onderwerp duidelijkheid kunnen geven.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:52

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de Boktregels
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 26-05-23 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zie moderatoropmerking

Urbanus

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:56

Dit topic krijgt nu een hele rare wending.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:59

Transparantheid mis ik. Ik lees vooral veel speculaties en aannames terug in dit topic en dat vind ik jammer.

Je kunt alleen de juiste uitspraken doen op kloppende feiten.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:02

Evamarie schreef:
Transparantheid mis ik. Ik lees vooral veel speculaties en aannames terug in dit topic en dat vind ik jammer.

Dat is wel grappig want juist de speculaties en aannames worden zorgvuldig verwijderd door bokt.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:11

Evamarie schreef:
Ik heb het ook over wat hier op bokt staat@babootje en daarom klopt het gewoon wel wat ik zeg.

Wat Femke Tweety zegt (er is heel veel weg gehaald)

Als het om 100derden verhalen gaat. Hier vind je ze oprecht niet. En anders mag je mij quoten. ;)

Maar je hebt mijn eerdere vraag ook niet beantwoord. Zou je dat nog even willen doen? Dat zou meer helderheid scheppen (ook voor het topic) en het mag prive.

Dat heeft toch niemand gezegd?
Over welke vraag heb je het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:13

Evamarie schreef:
Babootje schreef:

Inderdaad. Smaad/Laster is extreem moeilijk aan te tonen.
Je moet aantonen dat je als bedrijf echt beschadigd bent door wat er is gezegd.
Nou de invloed van Bokt is beperkt en invloed van mijzelf is er al helemaal niet :o ;
En dan kun je in de situatie waarin we nu zitten met de oorlog in Oekraine en de energiecrisis toch niet zeggen dat een teruggang in donaties of geadopteerde paarden door Bokt (of mij) komt. Verder is het natuurlijk ook niet zo dat er onwaarheden worden verkocht.

Een publicatie in een krant is niet zomaar iets. Door de krant is gedegen onderzoek gedaan, interviews gedaan, verhalen geverifieerd, bewijsstukken ingezien. Zo'n krant begint er niet aan als er geen sterk verhaal ligt, en zeker daar niet in een gebied waar Ten Napel zo op een voetstuk staat.

Wat is er precies met jou en Henk? Mag ook via bp.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:16

Dat gaat jou toch helemaal niks aan en is toch ook totaal niet relevant voor het onderwerp?

Op deze manier krijgt Urbanus gelijk...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:18

Nouja het is best een legitieme vraag toch, waarom iemand zo toch behoorlijk fanatiek bezig is om er in te duiken. Gewoon "het wekt mijn interesse nu eenmaal" is dan ook een antwoord toch. Maar an sich best interessante vraag of het verder niks persoonlijks is ofzo :)

Ik vond de manier waarop de vraag gesteld wordt ook wel vrij "eisend" klinken overigens.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:21

Eisend?: 'Wat is er met jou en Henk mag via bp?'
Komt op mij niet eisend over en is zeker ook niet zo bedoeld hoor!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:21

Stond dat niet in het artikel?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:25

Evamarie schreef:
Eisend?: 'Wat is er met jou en Henk mag via bp?'
Komt op mij niet eisend over en is zeker ook niet zo bedoeld hoor!

Waarom hier vragen
Je kunt het ook aan Henk.vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:29

Waarom niet? Als er niet iets is om geheimzinnig over te doen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:31

Het is irrelevant. Het is duidelijk dat de zaken die mislopen of die onduidelijk zijn aan deze organisatie, los staan van de persoon Babootje. Zij signaleert dingen die er zonder haar net zo goed waren. En dan is het goed dat de bal aan het rollen gaat omdat zij tenminste vragen heeft gesteld. You're barking up the wrong tree... En waarom, om interessant te doen? Of heb je zelf een connectie met Henk misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:35

Rustig...ik stel gewoon een vraag

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:35

Evamarie schreef:

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de Boktregels
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 26-05-23 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zie moderatoropmerking

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:36

En nogmaals: niemand is verplicht jou te antwoorden.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:38

Heb je een reden nodig om je vast te bijten in iets wat onrechtvaardig is? We hebben het over dieren die benadeeld worden, vergeet dat niet.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:38

Ik vind het best raar dat er wel kritische vragen gesteld mogen worden over PzB, maar niet over bokkers die een kruistocht tegen PzB voeren. Waarom is de financiering van Carlijn's paarden wel relevant, maar de relatie van bijvoorbeeld Babootje met PzB niet?
Ik vind het aantal harde feiten ook nogal meevallen. Als er meer in de honderden verwijderde berichten stonden, zouden ze niet verwijderd hoeven worden. Dan was het namelijk geen smaad.
@Tieneke, voor alle duidelijkheid: ik ken Henk en de anderen van PzB niet, ben er nog nooit geweest, en baseer me alleen op de berichten in deze draad.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:40

Daar zit je fout, lieser. Smaad zijn juist GEEN leugens, dan is het laster. Smaad is met de waarheid iemands goede naam aantasten.

Daarnaast is dat ook helemaal niet bewezen, maar heeft bokt voor de snelle veilige optie gekozen.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 23-05-23 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:41

Omdat het topic niet rond Babootje draait, maar rond PzB. En omdat zij geen betrokken partij is bij de stichting, maar louter signaleert. Of zij het nu signaleert of iemand anders: feit is dat er heel wat vraagtekens geplaatst kunnen worden bij de gang van zaken bij deze stichting.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:42

Volgens mij is de financiering van de paarden van Calijn ook niet relevant. Is een privé kwestie. Tenzij overduidelijk betaald van aan pzb-gedoneerde gelden. Geloof ik al meerdere malen geschreven.

Dat iemand zich hard maakt voor de paarden die "verhandeld" worden zonder de belangrijke info, dat siert toch iemand?

Niemand heeft het over het oorspronkelijke werk (de echte kneusjes weer een kans geven).

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:42

[***] schreef:
Heb je een reden nodig om je vast te bijten in iets wat onrechtvaardig is? We hebben het over dieren die benadeeld worden, vergeet dat niet.

Waarom dan alleen Paard zoekt Baas en niet ook Paard in Nood, Pippi's opvang, Paardenopvang de paardenhoefjes of een van de vele andere organisaties die geld vangen voor geredde paarden?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:43

Omdat de openingspost over PzB gaat?