Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evamarie schreef:Ik heb het ook over wat hier op bokt staat@babootje en daarom klopt het gewoon wel wat ik zeg.
Wat Femke Tweety zegt (er is heel veel weg gehaald)
Als het om 100derden verhalen gaat. Hier vind je ze oprecht niet. En anders mag je mij quoten.![]()
Maar je hebt mijn eerdere vraag ook niet beantwoord. Zou je dat nog even willen doen? Dat zou meer helderheid scheppen (ook voor het topic) en het mag prive.
Evamarie schreef:Babootje schreef:
Inderdaad. Smaad/Laster is extreem moeilijk aan te tonen.
Je moet aantonen dat je als bedrijf echt beschadigd bent door wat er is gezegd.
Nou de invloed van Bokt is beperkt en invloed van mijzelf is er al helemaal niet;
En dan kun je in de situatie waarin we nu zitten met de oorlog in Oekraine en de energiecrisis toch niet zeggen dat een teruggang in donaties of geadopteerde paarden door Bokt (of mij) komt. Verder is het natuurlijk ook niet zo dat er onwaarheden worden verkocht.
Een publicatie in een krant is niet zomaar iets. Door de krant is gedegen onderzoek gedaan, interviews gedaan, verhalen geverifieerd, bewijsstukken ingezien. Zo'n krant begint er niet aan als er geen sterk verhaal ligt, en zeker daar niet in een gebied waar Ten Napel zo op een voetstuk staat.
Wat is er precies met jou en Henk? Mag ook via bp.
Evamarie schreef:Transparantheid mis ik. Ik lees vooral veel speculaties en aannames terug in dit topic en dat vind ik jammer.
Je kunt alleen de juiste uitspraken doen op kloppende feiten.
[***] schreef:Heb je een reden nodig om je vast te bijten in iets wat onrechtvaardig is? We hebben het over dieren die benadeeld worden, vergeet dat niet.