gabixcoen schreef:Oyeru schreef:Ik vind deze meneer ook erg knap
![]()
![]()
Ik heb gisteren ook even naar het springen in Valkenswaard gekeken. Zag ik een leuke man tussen rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabixcoen schreef:Inderdaad, ik vind het gewoon niet kunnen dat je iemand die zo zijn best doet zo erg afzeikt.. vooral als je het zelf niet beter kan en al van een paard afvalt wat een klein bokt geeft... pff moet je kijken wat fritsie deed!![]()
Ik ben trots op hem, en de rest blijft maar lekker l*llen!![]()
*Ik heb ook ff getemd.. het gaat maar door..*Sanne96 schreef:ik vind het ook echt niet normaal hoe sommigen reageren... Die foto's hoeven van mij ook niet openbaar, tuurlijk zal je ze vinden, maar van welke ruiter vind je ze niet?? de fb pagina die ermee kwam heeft van heel veel ruiters van dat soort foto's.
Ik hoop dat het podium hetzelfde als gisteren wordt, stiekem hoop ik op een 2e plaats voor hp.
Dat reining is echt ontzettend gaaf om te kijken
Inderdaad die openbare foto's vind ik ECHT niet kunnen.. op fb of in een linkje kan je nog kiezen om het te kijken of niet.. maarja..
Verder met je 2e zin over hp ben ik het eens. Charlotte komt op 1, dan HP en dan Diederik.. Mijn droom voor vandaag!![]()
Niet dat het zal gebeuren, maar ze verdienen het wel die 3 top mensen!
Pattypaard schreef:Blackflag schreef:Zo, mijn vriend het huis uit geschopt dat ik lekker rustig de kur kan gaan bekijken
Ben en jerry ligt in de vriezer, komt heeeelemaal goed hier!
Haha ik heb Ben&Jerry ook al in huis gehaald
Rebecca schreef:Blackflag schreef:Zo, mijn vriend het huis uit geschopt dat ik lekker rustig de kur kan gaan bekijken
Ben en jerry ligt in de vriezer, komt heeeelemaal goed hier!
O.o heb je 2 mannen vermoord? Ben en Jerry liggen in de vriezer![]()
FriesWytske schreef:Gaan we nu in dit topic verder met de discussie over Edward, omdat het andere topic is gesloten. Ga dan aub weg, want dit is tot nu toe een heel gezellig kletstopic. Waar men elkaar in zijn/haar waarde laat.
FriesWytske schreef:Anna start niet ipv Fiona. Ze zal wel teveel last hebben van haar opgelopen blessure.
Janine1990 schreef:FriesWytske schreef:Imke had gisteren ook nog een reprimande gekregen van de FEI. Ze had per ongeluk sh*t gezegd toen Isabelle een fout maakte. Moest daar excuses voor aanbieden, maar mag vandaag gelukkig gewoon weer commentaar geven. Hahahaha
Spannend, gaat zo beginnen.
Serieus?????