Die moeder had het gefilmt, lesgeefster zat erbij en toen viel het ineens wél op.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_89 schreef:Jury's zijn erop getraind..Dus dat trage oog zal wel meevallen, In oefeningen moet je toch gewoon op sommige dingen letten..En je bent niet voor niets JURY, die zien dat echt wel..
Maar je merkt het zelf ook, de 1 straft het net iets meer af dan de ander..
Wanted2003 schreef:Anky reed voorzichtig en behoudend. Isabel reed gedurfd en correct. Inderdaad had ze een flinke fout in de piaffe. Maar wat dachten jullie van Anky's stap onderdelen en het halthouden?! Was ook niet echt om te prijzen
Anjatjeuh schreef:Ok, het is duidelijk: volgende OS moet gewoon bokt jureren!
Komop, stop met het doelloos in vraag trekken van de jurering, Duitsland is verdiend gewonnen in de teamwedstrijd. Als je het niet zo hebt op jurysporten: morgen begint het springen, kijk daar dan maar naar ipv naar de dressuur.
rixke schreef:weet iemand wanneeronze ruiters(amazones) weer moet? en hoe laat?
Ilsex schreef:nee maar ze hebben wel goed gejureerd, maar ik vind gewoon dat het verschil té groot is. en dat ze sommige dingen niet hebben gestraft maar oke
Ilsex schreef:rixke schreef:weet iemand wanneeronze ruiters(amazones) weer moet? en hoe laat?
nee, morgen is het wel in de namiddag. rond 4 uur volgensmijn.
Amber_89 schreef:Ik maak zelf wel uit of ik naar het springen kijk! ennuh..volgens mij mag je hier discussies voeren of niet?
Vin het Jury-gezeur idd een beetje nutteloos..maar ach
Anjatjeuh schreef:Ok, het is duidelijk: volgende OS moet gewoon bokt jureren!
Komop, stop met het doelloos in vraag trekken van de jurering, Duitsland is verdiend gewonnen in de teamwedstrijd. Als je het niet zo hebt op jurysporten: morgen begint het springen, kijk daar dan maar naar ipv naar de dressuur.