Paard vermist in Drunense duinen *Update: terecht pag19

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xsimone

Re: Paard vermist in de Loonse en Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:12

Wat verschrikkelijk zeg! Bloos!
Ik woon ook te ver weg helaas, anders had ik echt komen helpen, zo verschrikkelijk dit, en dan ook nog eens dit rotweer... Ach gut

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:13

Ik zou zelfs zeggen als hij straks niet gevonden is een kluit mensen activeren om morgen te zoeken, misschien zijn er ook wel manege's in de omgeving bereidt om paarden te verhuren voor de zoektoch, al dan niet met instructeur erbij.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:14

die regen zou mij ook niks uit maken als ik kon kwam ik nu nog helpen met zoeken!!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:15

sonjim schreef:
Ik zou zelfs zeggen als hij straks niet gevonden is een kluit mensen activeren om morgen te zoeken, misschien zijn er ook wel manege's in de omgeving bereidt om paarden te verhuren voor de zoektoch, al dan niet met instructeur erbij.

dat is inderdaad een super idee ik hou mij dan zeer zeker aan bevolen eventueel met ov zo dicht mogelijk in de buurt op een station en dan daar op gepikt worden ofzo

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:16

Ik heb een link naar dit topic in mijn onderschrift gezet, wie weet valt het zo meer mensen op.
Ik hou me aanbevolen om mensen uit het zuiden op te halen, max 3 en dan erheen te rijden.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:17

Wat een nachtmerrie zeg ik hoop dat Amon vandaag gevonden word Ach gut

En wat Russel al zei, dat er op de plaats waar Amon ervandoor gerend was veel paarden in weilanden bevinden, wellicht dat Amon zich eigen er daar tussen heeft gepland en daar de nacht door gebracht heeft. Dus ff daar bij die stallen (waar die paarden ook bevinden) even aankloppen.

Hopelijk word ie vandaag gevonden. Het zal je paard maar wezen echt een grote ramp, wens de eigenaar als eventuele verzorgers heel veel sterkte toe..

Ik had graag mee geholpen met het hele gebied uit te kammen (alleen woon in a.dam).

Sterkte

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:18

Jeetje wat een nachtmerrie!
Wat zal je slecht geslapen hebben..

Echt heel lief dat bokkers mee gaan helpen met zoeken! Lachen
Ik hoop dat hij vandaag gevonden word!

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:20

Ik woon zelf in Holten maar ik ga hier en daar rond vragen of mensen met me mee gaan als er een zoektocht wordt gehouden dus als er een zoektocht wordt gehouden laat het me weten ik vind wel wat mensen die mee gaan met de paarden ik heb er sws 2 dus een vriendin van mij kan ook altijd nog mee maar ik wil graag helpen het moet verschrikkelijk voor je zijn sterkte;)
laat het me wel weten

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:20

succes met zoeken. ik hoop dat je hem snel vind

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:23

hey,
we zitten naast de duinen (bij helvoirt) en zijn er zo. ik zal op stal doorgeven dat ze er naar uit moeten kijken... Mocht je een zoek actie op touw gaan zetten dan bied ik me aan om mee te doen. Succes en we zullen onze ogen open houden!

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:25

Als er al zoveel mensen zich aanbieden voor een zoektocht waarom grijpen we die kans niet hoe eerder die zoektocht hoe sneller Amon terug is
Laat het echt zo snel mogelijk weten ik zal hier in holten en omgeving vragen of er mensen mee gaan ..!!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:25

maar voor wanneer? ik geloof niet dat iedereen op stel en sprong kan.. (ben zelf ook aan het werk)

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:26

Ik had verwacht dat hij gisteravond/vanochtend wel gevonden zou worden. Maarja, de Duinen zijn ook zo groot... Ik zal als ik vanavond naar stal ga mijn oren en ogen openhouden!

Izmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:28

wat enorm balen maar heb vertrouwen in je paard ze redden zichzelf best een hele tijd. als er een zoekaktie komt doe ik mee!
ik kom dan met paard maar moet wel vanuit drente komen dus graag vanavond bericht daarover dan kan ik morgen vroeg daarheen rijden. hopelijk is hij alweer terecht dan en staat hij lekker in zijn stal bij te komen.

SUCCES MET ZOEKEN!!!!!!!!!!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:29

Naooom schreef:
Als er al zoveel mensen zich aanbieden voor een zoektocht waarom grijpen we die kans niet hoe eerder die zoektocht hoe sneller Amon terug is
Laat het echt zo snel mogelijk weten ik zal hier in holten en omgeving vragen of er mensen mee gaan ..!!

Ik las net dat als hij vandaag niet gevonden word, er morgen een grote zoekactie op touw wordt gezet. Dus ik denk dat hoe meer bokkers paardenmensen in de buurt willen inlichten, hoe beter, zodat áls hij morgen nog niet terug is, iedereen kan gaan zoeken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:30

Wat verschrikkelijk, is het jou paard of van iemand anders (omdat je in je profiel alleen over een fjord praat!).

Ik hoop dat hij snel terug gevonden word, ik ken het gebied daar niet, ik weet waar het is, en dat het groot is, maar ik zou er verdwalen. Heel veel succes!

Amon_

Ik ben nu al de tel kwijt wie allemaal wil helpen met zoeken, echt geweldig.
Denk als hij er morgen nog niet is dat we dan eens de koppen bij elkaar moeten steken en een plan van aanpak moeten bedenken.
Zelf kan ik eigenlijk niet mee helpen zoeken te voet of te paard (heb door breuk in rug een ernstige verzakking en slijtage, kan niet ver lopen, lang staan of zitten), maar heb voor mezelf al zoiets van hoop pijnstillers in mijn lijf, korset om, mak klein paard huren en gewoon gaan, als het niet gaat dan zie ik dat achteraf wel, maar hier maar zitten wachten, niets kunnen doen, wordt er knetterkrankjorem van.
Maar liever hoop ik dat ik van de week hem gewoon kan bezoeken, heelhuids, in zijn stalletje.

W.b. de vraag van de honden, zolang het geen keffers zijn die om paardenbenen heenspringen zal Amon er niet bang van zijn.
Ben zo blij dat hij een buitenpaard is, dik in zijn wintervachtje, gewend aan weer en wind. Niet gevoelig voor voedselwisselingen, en met behoorlijk wat spek op zijn lijf. Dat laatste komt nu wel van pas, hij heeft reserves.

Rozanne

Is die vanacht nog niet gevonden..
Jullie vinden hem vast wel!

Madelief28

op een ander forum waar ik regelmatig actief ben is het topic ook geplaatst (zie mijn vorige bericht) een aantal mensen gaan stomtoevallig vandaag aan de rand van het gebied een wandeling doen. Zij gaan de boel daar goed in gaten houden en bij enige spoor van een paard, pbeen ze mij!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:31

Wat vreselijk dat dit is gebeurd zeg Ach gut
Heel veel sterkte!

Ook ik ben in voor een zoektocht, mocht het nodig zijn!

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:31

Okee ik zou nu gaan rond vragen of er mensen mee gaan maar ik wil het wel graag weten want ik moet wel vervoer hebben Tong uitsteken
en ik help echt zo graag met zoeken komt hier iemand toevallig uit deze omgeving?

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:33

Super al die mensen die zich inzetten!
Ik moet nu gaan werken en zal tussendoor af en toe even kijken of er al nieuws is!
Heel veel succes vandaag!!!!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:33

Jeetje wat verschikkelijk... Ik las het gister al in mijn hyves...
Ik kreeg er gewoon de kriebels van...

We heel fijn dat er zoveel mensen bereid zijn te gaan zoeken. Helaas is Den Haag een beetje tever..
Ik hoop dat hij heel snel gevonden wordt...

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:34

Jééh wat een toestand!
Ik weet niet waar het gebeurd is maar als dat meertje de Kaatsheuvelse ijsbaan is dan zou ik eens naar Walter Pullens gaan. Daar gaan heel wat mensen in de duinen rijden. Ook als je vanaf de ijsbaan linksaf naar de daar staande boerderijen gaat zullen de mensen je daar vast wel willen helpen.

Mocht je een gids in die regio nodig hebben dan ben ik beschikbaar, heb alleen geen paard daar in buurt meer.

Ik wens je stalen zenuwen om dit te doorstaan.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:34

Als ik niet hoefde te werken had ik ook gelijk mee komen helpen
is er al gebeld naar Stal van de bijgaard in Loon op zand? dat is ook nog een soort van manege.
ik hoop echt dat hij snel gevonden wordt