Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pansor schreef:nixx schreef:Lijken hier wel verdacht veel mensen op Bokt te zitten die denken dat ze beter rijden dan Anky? Laat maar eens zien hoelang jullie blijven zitten danMakkelijk gezegd zo vanachter je computer scherm!
ja idd, volgends mij is dit gewoon jaloezie
magic_lover schreef:pansor schreef:ja idd, volgends mij is dit gewoon jaloezie
dit vind ik dan weer domme reacties....
iedereen mag toch een mening hebben? waarom moeten die mensen dan gelijk ineens jaloers zijn..
alleen omdat het anky is? vind dat een beetje slappe reden...
izie: Rtl boulevard word altijd savonds nog een keer herhaald rond een uur of half 11 of iig in die buurt...
Citaat:Anky gewond door val van Nelson
Meervoudig wereldkampioene Anky van Grunsven is zondag gewond geraakt bij een val van haar paard Nelson. Van Grunsven gaf een clinic tijdens het Paard Passie evenement in Groningen.
Door omstandigheden konden paard Nelson en Van Grunsven geen goede warming-up doen. Toen Van Grunsven de bak in kwam rijden werd ze met zoveel enthousiasme ontvangen dat Nelson begon te bokken en haar van haar rug afwierp. Met als gevolg een gekneusd been en pijnlijke ribben.
Een paar weken mikte Nelson de amazone ook al van zijn rug af, dat was tijdens een kür in Zweden.
Izie schreef:Volgens mij wordt Rtl boulevard niet herhaald... Niet volgens mijn tv-gids in ieder geval
baroen schreef:mytens1 schreef:Nelson dacht waarschijnlijk dat het een springclinic was. Dat springen misstaat hem niet, misschien de nieuwe Libero H?
mwoh, ik vond zijn voorbeen techniek wat middelmatig hoor
mytens1 schreef:baroen schreef:mwoh, ik vond zijn voorbeen techniek wat middelmatig hoor
Hij sprong wel mooi door de rug
Cayenne schreef:Izie schreef:Volgens mij wordt Rtl boulevard niet herhaald... Niet volgens mijn tv-gids in ieder geval
Dan klopt jouw TV gids niet![]()
Volgens http://www.tvgids.nl komt het om 12 uur.