Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Waar staat dat? Dat heb ik niet gelezen?
randalinpony schreef:maar er stonden kennelijk nog meer mensen omheen, ook een dierenarts, steward, eigenaar van de pony: dát waren degenen die wakker hadden moeten worden.
Maya schreef:En tot slot, wij hebben een expliciet verzoek gekregen om geen artikelen van de Paardenkrant over te nemen, dit houdt zowel overgetypt als ingescand etc. in. Daarnaast ook om niet te verwijzen naar berichten geplaatst Horses.nl. Ik snap jullie motivatie, mening etc. daarover. Maar zij hebben ons dat verzocht, en wij houden ons daar simpelweg aanJullie weten om welke site het gaat, zoek het daar zelf op, maar plaatsen mag gewoon geheel niet.
Jus_dOrange schreef:Sammie schreef:Waar staat dat? Dat heb ik niet gelezen?
Op horses.nl staat een foto, daar zie je als 't goed is Coby longeren en ook in draf
Citaat:Naief van al die andere paardensites (over stoken/speculeren gesproken ) om anders te denken.
Sammie schreef:Zelfs dat niet(en of die groter is
Sommige mensen op bokt doen al vaak of ze de hele wereldwijsheid in pacht hebben)
Ze heeft enkel aan die onderzoekscommisie verantwoording af teleggen, als zij door gaan met dat onderzoek.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook niet een paard zó bij zetten, maar sommige mensen zijn hier té kort door te bocht met hun beschuldigingen en terrechtwijzigingen.