Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pletje123 schreef:@Sundancer: zo simpel ligt dat niet. Dat meisje is 15 jaar, dan doe je gewoon sneller wat er gezegd wordt dan wanneer je bijv. 22 bent. En als je altijd zo traint, dan vertrouw je daarop.
kitty_gomez schreef:kijk ze is 15, krijgt een verkeerd voorbeeld, maar dat wil nog niet zeggen dat je er iets van kan zeggen, je wilt toch het beste voor je pony.
Pletje123 schreef:@Sundancer: zo simpel ligt dat niet. Dat meisje is 15 jaar, dan doe je gewoon sneller wat er gezegd wordt dan wanneer je bijv. 22 bent. En als je altijd zo traint, dan vertrouw je daarop.
Diesel54 schreef:Vandaag las ik in de Hoefslag, met foto's, ook iets in deze geest. maar dan met ëen andere "proffesionele ruiter"
Waar gaat dit over, echt niet normaal.
De pony kan niet eens gewoon vooruit kijken
KarinvdM schreef:Van dit soort foto's word ik toch tamelijk onpasselijk...
Nyckle schreef:Is dit bij Coby dan?
Ilsemarie schreef:Dat Angela doet wat haar opgedragen wordt lijkt me niet meer dan normaal want vaak is 't anders zo dat je wel kan opzouten en voor jou 10 anderen...
WildWings schreef:Ging dat niet over die Duitse amazone, Diesel54?
anneliesdj schreef:Pletje123 schreef:@Sundancer: zo simpel ligt dat niet. Dat meisje is 15 jaar, dan doe je gewoon sneller wat er gezegd wordt dan wanneer je bijv. 22 bent. En als je altijd zo traint, dan vertrouw je daarop.
ze vertrouwd op een van NL beste amazone's die naast haar staat en d'r helpt om haar paard te verkloten.
De discussie zou ook niet over Angela moeten gaan maar over Coby, ik vind haar hoofdverantwoordelijk!
Ilzjuh schreef:Ilsemarie schreef:Dat Angela doet wat haar opgedragen wordt lijkt me niet meer dan normaal want vaak is 't anders zo dat je wel kan opzouten en voor jou 10 anderen...
Dan hadden ze van mij tien anderen mogen zoeken in plaats van mij.
kitty_gomez schreef:met je 15 jaar kan je wel het welzijn van je pony voorop stellen, hoor. je kan toch gewoon vragen waarom hun dan zo trainen ofzo.
WildWings schreef:Nogmaals: Niet als jij niet beter had geweten omdat Coby het je allemaal uitlegt op een manier die zeer aanneemlijk klinkt, en je niemand anders hebt die je de andere kant van het verhaaltje vertelt..