Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De nieuwe eignaar heeft hem ter goeder trouw gekocht. Ik ben op hun uitnodiging gaan kijken en ben heel netjes behandeld. Zij begrijpen heel goed dat ik hem terug wil, maar zeiden ook dat ze hem niet af willen geven.
Ik kan niets verkeerds zeggen over die mensen en hij wordt nu echt tot in de puntjes verzorgd.
Tja verder kan ik niets over het hele gebeuren zeggen zonder het hele onderzoek in gevaar te brengen. Er moeten nog zoveel dingen nagecheckt worden.....
Maar mogelijk dat we vanaf hier een spoor naar Tess kunnen vinden. (als ze nog leeft, want ik ben flink geschrokken over hoe Swieber er nu uitziet, of Tess het overleefd heeft....)
Wij zijn heel blij dat we Swieber gevonden hebben. Helaas kan het nog heel lang duren voor hij thuis komt, als hij thuis komt (maar daar vechten we wel voor.)
Het is nu een heel onwerkelijk gevoel, omdat je het een plaats aan het geven was en nu ineens leeft het weer heel sterk.
Ik hoop dat jullie nog ff geduld kunnen hebben op de rest van het verhaal.
Sjoert schreef:Had je dit al gelezen Cas?Citaat:De nieuwe eignaar heeft hem ter goeder trouw gekocht. Ik ben op hun uitnodiging gaan kijken en ben heel netjes behandeld. Zij begrijpen heel goed dat ik hem terug wil, maar zeiden ook dat ze hem niet af willen geven.
Ik kan niets verkeerds zeggen over die mensen en hij wordt nu echt tot in de puntjes verzorgd.
Tja verder kan ik niets over het hele gebeuren zeggen zonder het hele onderzoek in gevaar te brengen. Er moeten nog zoveel dingen nagecheckt worden.....
Maar mogelijk dat we vanaf hier een spoor naar Tess kunnen vinden. (als ze nog leeft, want ik ben flink geschrokken over hoe Swieber er nu uitziet, of Tess het overleefd heeft....)
Wij zijn heel blij dat we Swieber gevonden hebben. Helaas kan het nog heel lang duren voor hij thuis komt, als hij thuis komt (maar daar vechten we wel voor.)
Het is nu een heel onwerkelijk gevoel, omdat je het een plaats aan het geven was en nu ineens leeft het weer heel sterk.
Ik hoop dat jullie nog ff geduld kunnen hebben op de rest van het verhaal.
_Miran_ schreef:Ik zeg ook niet dat de mensen die Swieber nu hebben boemannen zijn, dat staat ook nergens...
Wat ik niet begrijp is dat somige mensen voor mij schreven van, hij leeft nog, hij heeft het goed,
wat wil je nog meer!Tuurlijk wil ze meer! Ze wil hem terug, en gelijk heeft ze!
Als je een paard 4 maanden hebt , kun je natuurlijk aan hem hechten,
maar als je dan weet dat hij gestolen is en de eigenaaresse door een hel is gegaan,
moet je dan zo egoistisch zijn en hem willen houden???????????