ik doe het slimmer de eigenaren van het hoofdstel en bit hebben al mensen herkent op de foto en willen heeeel graag hun spul terug, dus ik wil alle namen, adressen en telefoonnummers van de betrokkenen en dann geef ik dat samen met het hoofdstel aan de politie
maar ik ga het zo uitzoeken dat enkel en alleen de ECHTE daders gepakt worden, de meiden die ik nu spreek zijn niet de daders volgens mij, maar wel de sleutel naar de daders, maar dan moeten ze wel willen praten, willen ze dit niet tja, dan ga ik toch anders over ze denken..
Penny!! goh nou weten mensen meteen waar die term vandaan komt, ja, in deze maatschappij wordt het steeds moeilijker om fictie van realiteit te scheiden.
(me zusje heeft net een abbo op de penny gekregen, mischien krijgen wij het nummer ook nog , k zal haar maar alvast beginnen uit te leggen dat wat daar in staat fictie is. en dus zelf moet na denken over wat wel en niet kan, , gelukkig heb ik een slim zusje )
en de voorpagina van de krant en wijkblaadjes, ik geef de meiden ook de link van dit zodst ze niet meer oz boos zijn en leg uit dat ze het moeten inbeelden als het met hun verzorgpony's zou zijn gebeurt, dan zijn ze plots een stuk behulpzamer wel
ja, ben het ook al een tijdje aan het volgen, hoop dat snel duidelijk is wie het is. Vanmorgen hebben ze bij mij de wei open gemaat, ben ook razend. Weet dus wel hoe je je voelt, en jij hebt nog een foto en namne.. succes
ik heb de foto door het voorval en de namen door mensen die boos op elkaar zijn en iets van mij willen maar zonder achternamen ben je nergens.. en aan een foto heb je verder ook weinig.. en nu heb ik ook wel andere dingen aan mijn hoofd (doodzieke nieuwe pony die echt DOODziek is en ook nog andere paarden) maar de vakantie komt, dus de tijd van de pennymeiden!! dus ik ga lekker hele dagen daaro posten
Er staat in het wolkje: Het is altijd het beste om een veulen zo snel mogelijk te beleren. Kijk, het loopt keurig achter zijn pleegmoeder aan en leert meteen aan een touw lopen
hey ja, inderdaad!! alleen was het bij ons dus met een hoofdstel gedaan en de teugels om de nek van het veulen maar het idee is het zelfde want er zat ook een touw aan het halster van de merrie