Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Toeval, werd verliefd. Maar het 2e paard valt wel onder de "luxe" categorie. En lief dat ie is!
Nadya schreef:IKbenEllen schreef:Toeval, werd verliefd. Maar het 2e paard valt wel onder de "luxe" categorie. En lief dat ie is!
Da's heel fijn voor jou en je paarden.![]()
En ik lag meteen in katzwijm voor mijn kruising Haf/Fjord x Anglo Arabier... en LIEF en MOOI dat 'ie is!!!!![]()
![]()
Leonora schreef:
staat bij ons in de krant, dat die muts van PvdD zegt dat het een veeg teken is dat de hengsten, de merries en jaarlingen gescheiden worden, "dat gebeurt altijd voordat ze op transport gaan!" Grapjas, als je paarden in een stal zet, zorg je er toch voor dat de hengsten en de merries uit elkaar zijn.
Leonora schreef:Misschien het hele topic eens vanaf het begin lezen!
Leonora schreef:
fjordido schreef:voor het evenwicht zou een zeteltje voor de partij voor dieren niet eens zo gek zijn, denk ik.
afentoe wat tegenwind is voor iedereen goed
thaollat schreef:Leonora schreef:Misschien het hele topic eens vanaf het begin lezen!
16 pagina's??? moeilijk he'' klein verslagje te maken..
T enige wat ik lees is gezeur over dat ze geen papieren hebben.
Nadya schreef:
De PvdD doet tenminste haar best om dierenleed zoveel mogelijk tegen te gaan. Wees blij dat er een partij is die voor dieren opkomt en niet alleen de paarden van Marrum. Over mutsen gesproken.......
Nadya schreef:De PvdD doet tenminste haar best om dierenleed zoveel mogelijk tegen te gaan. Wees blij dat er een partij is die voor dieren opkomt en niet alleen de paarden van Marrum. Over mutsen gesproken.......
Morgannah schreef:wil daarbij wel toevoegen dat ik deze paarden een beter leven vindt hebben dan de dieren die opgesloten, geslagen, mishandeld, misbruikt enz. worden.
Want voor een paard is leven samen in een kudde, op weidegrond waar ze grote stukken kunnen lopen toch echt beter. Loopstallen waar ze hutje mutje in de stront staan dat vindt ik een slechtere behuizing.
Sees schreef:Morgannah AMEN. En nu ga ik naar huis want mijn kruising heeft aandacht nodig.
Thaollat, volgens mij is het nog niet bekend of en waar en wanneer de paarden onder de hamer gaan.