Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talsha schreef:Yvette26 schreef:ze gaan wel degelijk naar de slacht!
Vraag me af of ze daar nu ook nog zullen eindigen
Meissie17 schreef:Ja dat mens had gezegd dat ze de paarden naar een ander weiland had gebracht, maar dat ze daar ergens bezig maar met lichten zijn ze weer naar het andere weiland gegaan. Naja 1 word BUllshit. geloof er niks van als jij je paarden op een weilang wilt houden moet je dat afzetten
Nikj schreef:Gemma schreef:Volgens mij waren het vleespaarden...
Bericht weggehaald
Passival schreef:Omdat ze nu extra in het nieuws komen ineens heel erg zielig?
klinkt heel qru maar anders waren de meesten ook geslacht
topstars schreef:het waren fok paarden en deze man staat bekent bij de dierenbescherming!!!!
het waren nog maar 1&2 jarige paarden
Meissie17 schreef:
@ passival de eigenaar wordt vervolgd
Meissie17 schreef:@ passival de eigenaar wordt vervolgd
Talsha schreef:Yvette26 schreef:ze gaan wel degelijk naar de slacht!
Vraag me af of ze daar nu ook nog zullen eindigen
wirona schreef:Als de paarden worden ingenomen door de dierenbescherming of wat dan ook, bied ik me direct aan om één of meerdere paarden op te vangen![]()
Ann schreef:Via Omrop Fryslan tv heb ik alles live kunnen volgen. Kippenvel en tranen...
Hulde aan de ruiters + lokpaarden!!! Zij hebben het super gedaan!
FlyingHigh schreef:Zien jullie wel dat een van de meiden met een diepe duik met paard en al kopje onder gaat?? Heftig, gelukkig slaagt ze erin weer op haar paard te klimmen.............wat een stel stoere dames! Petje af............
Yvette26 schreef:Ik hoop het niet! Ik ben ook erg benieuwd wat nu gaat komen, of de Dierenbescherming ze in beslag neemt (of de AID) of dat hij ze gewoon mag houden.. Al denk ik dat de hel los barst indien hij zijn paarden mag houden!
Nikj schreef:Passival schreef:Omdat ze nu extra in het nieuws komen ineens heel erg zielig?
Ook al komen ze niet in het nieuws.. 'k vind het zowiezo al verschrikkelijk als ze naar de slacht moeten
FlyingHigh schreef:Zien jullie wel dat een van de meiden met een diepe duik met paard en al kopje onder gaat?? Heftig, gelukkig slaagt ze erin weer op haar paard te klimmen.............wat een stel stoere dames! Petje af............