Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magica schreef:Natuurlijk kan het gebeuren dat je met zoveel dieren niet alles op tijd kan evacueren maar ze hadden het dan nog altijd kunnen proberen, toch?
Jobbeltje schreef:Ze hebben toch geprobeerd om de dieren allemaal op een hoger stuk te krijgen? Dit is ook gelukt, maar de paarden zijn zelf terug gelopen naar het lagere gedeelte waar ze nu nog staan.
Yvonnelind schreef:...Als de namen in de krant staan of op de site van die krant, dan is het toch al wel bekend hoor. Je weet de redenen niet waarom die man de paarden nog niet van de kwelder heeft gehaald. Niet te snel oordelen is mijn advies. Je weet niet wat het verhaal is...
Iris82 schreef:Jobbeltje schreef:Ze hebben toch geprobeerd om de dieren allemaal op een hoger stuk te krijgen? Dit is ook gelukt, maar de paarden zijn zelf terug gelopen naar het lagere gedeelte waar ze nu nog staan.
Mja, maar ze moeten toch ook weten dat het geen oplossing is...
Magica schreef:Natuurlijk kan het gebeuren dat je met zoveel dieren niet alles op tijd kan evacueren maar ze hadden het dan nog altijd kunnen proberen, toch?
Iris82 schreef:Jobbeltje schreef:Ze hebben toch geprobeerd om de dieren allemaal op een hoger stuk te krijgen? Dit is ook gelukt, maar de paarden zijn zelf terug gelopen naar het lagere gedeelte waar ze nu nog staan.
Mja, maar ze moeten toch ook weten dat het geen oplossing is...
Magica schreef:Als er al een weeralarm wordt afgegeven dan kan je er vanuit gaan dat ze gelijk hebben. Als ik daar in de buurt had gewoont en ik had er dieren staan dan had ik ze weggehaald en als ik dat niet had gedaan, dan had ik echt geen seconde rust gehad.
Magica schreef:Als er al een weeralarm wordt afgegeven dan kan je er vanuit gaan dat ze gelijk hebben. Als ik daar in de buurt had gewoont en ik had er dieren staan dan had ik ze weggehaald en als ik dat niet had gedaan, dan had ik echt geen seconde rust gehad.
dees_daan schreef:. die man heet dit ook echt niet gewild...
djuno schreef:Edding3000 schreef:stoer man!
ongenuanceerde dierenknuffelaars allemaal hiero. Maarja dat valt te verwachten op een forum als dit natuurlijk. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
oh....dus jij vind het best dat dit gebeurd met die dieren?? Men uit alleen zijn frustratie en boosheid jegens deze man....wat is daar mis mee??
En als die forum je zo irriteert wat zoek je dan hier??
Bokkiej schreef:geen namen!
jacimatho schreef:er wordt nergens gerept over het feit of de eigenaar al dan wel of niet aanwezig is bij zijn dieren.
Zit hij soms thuis voor de buis te volgen hoe men zijn paarden probeert te redden?
dees_daan:
Deze meneer is een notoire verwaarlozer als het op zijn paarden aankomt. Hij is al jarenlang in beeld bij db en andere organisaties en er zijn al meerdere malen dieren bij hem weg gehaald.
Wat er nu gebeurt gebeurt ieder jaar, alleen zijn er nog nooit doden gevallen.
Hij dacht dat hij er nu ook wel onderuit zou komen.
Gewoon doen wat hem begin oktober is gevraagd was voldoende, een maand is meer dan genoeg om die dieren op te halen.
dees_daan schreef:jacimatho schreef:er wordt nergens gerept over het feit of de eigenaar al dan wel of niet aanwezig is bij zijn dieren.
Zit hij soms thuis voor de buis te volgen hoe men zijn paarden probeert te redden?
dees_daan:
Deze meneer is een notoire verwaarlozer als het op zijn paarden aankomt. Hij is al jarenlang in beeld bij db en andere organisaties en er zijn al meerdere malen dieren bij hem weg gehaald.
Wat er nu gebeurt gebeurt ieder jaar, alleen zijn er nog nooit doden gevallen.
Hij dacht dat hij er nu ook wel onderuit zou komen.
Gewoon doen wat hem begin oktober is gevraagd was voldoende, een maand is meer dan genoeg om die dieren op te halen.
ik heb ook gezegd, niet dat ik voor hem ben, als hij zich gewoon aan zijn contrakt gehouden had was dit nooit gebeurd..
het is verschrikkelijk, ik kreeg een brok in mn keel toen ik de beelden zag, en vind het heel erg, maar deze man heeft dit niet gewild, hij is ook zijn paarden kwijt, voor hem is dit ook erg (neem ik aan)
maar verwijten naar de man gaan maken heeft geen zin, het is onmogelijk om zulke bange dieren in nog een eens 4 uur tijd allemaal weg te brengen..
het waren er 200 , hoe wil je dat ooit in 1 middag daar weghalen, dat bedoel ik te zeggen...