Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingeborg schreef:Goed dat ie terug is!! En die man verdient idd een taart!
Dat dat nog kan in Nederland: drie dagen rondzwerven met zadel en hoofdstel zonder opgemerkt te worden..
irish_lady schreef:ingeborg schreef:Goed dat ie terug is!! En die man verdient idd een taart!
Dat dat nog kan in Nederland: drie dagen rondzwerven met zadel en hoofdstel zonder opgemerkt te worden..
Dan ben je duidelijk nog nooit bij ons in de duinen geweest
lailapri schreef:Hallo,
Ik heb alvast gekeken en Sicco laat mij een vrij groot land zien met een boerderij.
Opvallend is dat het een vrij kaal gebied is waar een blank houten schuurtje op staat (niet al te groot).
Ik zie vlakbij een hoog iets, kan niet omschrijven wat precies maar denk aan een smalle hogen toren of
zendmast, het valt in ieder geval op in de lage omgeving.
Sicco is hier zelf aan komen lopen na een lange tijd rondrennen door groen (bos).
Als ik een naam vraagt van waar hij nu is krijg ik blauw door dit kan adres of achternaam zijn van degene waar
hij nu is maar kan ook sterk daarop lijken.
Ook krijg ik het getal 15 wat kan staan voor huisnummer of postcode.
Sicco zelf vertelt dat op het moment dat hij het meisje afwerpte hij een gemene steek in zijn voet kreeg en dit
deed zo n pijn dat hij in paniek is geraakt nu ging het beter met zijn voet.
Ik hoor graag of er iets van omgeving herkent word en ook dat Sicco snel bij zijn eigenaar thuis komt.
Groetjes Jolanda
www.raisaplace.nl
TopVictory schreef:als het iemand lukt om het topic te bekijken op ons forum zeg het ff dan weet ik dat het goed is