Jezus mensen, je kan maar ergens over vallen. Tranquillo, het is al warm zat.
verstijnen
Geplaatst: 14-06-25 15:52
denisesilver schreef:
Jezus mensen, je kan maar ergens over vallen. Tranquillo, het is al warm zat.
Vind je?
mce
Geplaatst: 14-06-25 16:51
janderegelaa schreef:
MarjanB schreef:
Wie weet weet Jan ook niet alles?
Time will tell
Time will tell prima, voor HP is het al wel duidelijk lijkt me wat er gaat gebeuren - hoef geen in's en out's - Rotterdam gaat anders wel heel zwaar zijn, links om of rechts om.
Dat niet, maar kon niet laten die suggestie te wekken
Het idee om in vol ornaat door het bos te crossen c_alsemgeest voorstelde leek me anders best grappig. Met ouderwetse hoed
c_alsemgeest
Geplaatst: 16-06-25 09:36
Oh ja die oude hoedjes... zo duur en als je een wedstrijd in de regen had gehad, had je een paar dagen na zorg anders waren ze meteen verpest
Elisa2
Geplaatst: 16-06-25 14:21
Ik raadt dat niet aan..weleens met een hoedje in rengalop gegaan na een wedstrijd en die hoedjes blijven niet zo goed zitten als een cap. Moest hem dus met 1 hand vast blijven houden anders was ie kwijt.
Ik ben wel blij dat die hoedjes niet meer verplicht zijn en dat het nu veel meer normaal is om met cap te starten. Blijf ik een van de betere ontwikkelingen vinden in de sport. Al zijn die oude foto’s met hoedjes toch wel nostalgisch
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-06-25 14:45
Beter wel. Maar wat was het toch een kroon op je werk als je in het Z een hoedje opmocht.
Weet dat er toen een hele ophef om was. Je kunt nog uitspraken van bokkende juryleden teruglezen dat ze pertinent zouden stoppen met jureren als er met cap gestart zou worden
Ik heb nooit begrepen wat nu de magie van die hoedjes was, vond het zulke truttige dingen . Misschien omdat het bij een bepaalde status hoorde?
Elisa2
Geplaatst: 16-06-25 15:00
Absoluut, met een hoedje had je het gemaakt he?
Maar om eerlijk te zijn stond het mij voor geen meter, een cap past veel beter. Ik vind de cap dus ook een van de betere ontwikkelingen. Sowieso moet veiligheid voorop staan.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-06-25 15:09
Gemaakt is een te groot woord. Maar ja toen werd niet iedereen Z. En ja trots was je dan toch wel als je dat hoedje had verdient.