Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.
Babootje schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Ailill schreef:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.
_Kyraaa schreef:Gezien hier zoveel accountants op het forum zitten, misschien kunnen jullie je rekenkundige talent inzetten om deze stichting te helpen met hun jaarstukken i.p.v. het te gebruiken om alleen maar negativiteit te uiten in vage berekeningen gebaseerd op aannames.
Is maar een ideetje om alles in een positiever daglicht te zetten
_Kyraaa schreef:Gezien hier zoveel accountants op het forum zitten, misschien kunnen jullie je rekenkundige talent inzetten om deze stichting te helpen met hun jaarstukken i.p.v. het te gebruiken om alleen maar negativiteit te uiten in vage berekeningen gebaseerd op aannames.
Urbanus schreef:_Kyraaa schreef:Gezien hier zoveel accountants op het forum zitten, misschien kunnen jullie je rekenkundige talent inzetten om deze stichting te helpen met hun jaarstukken i.p.v. het te gebruiken om alleen maar negativiteit te uiten in vage berekeningen gebaseerd op aannames.
Is maar een ideetje om alles in een positiever daglicht te zettenModeratoropmerking:Quote verwijderd.
_Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)