Flicka12 schreef:Vandaag zou er weer een wedstrijd online komen, zie hem wel staan maar kan nog niet inschrijven.. is het iemand al wel gelukt?
Was om 9u. Zat binnen een uur vol
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caritas schreef:Dat zal met eventing niet anders zijn. You snooze, you lose. Net als mensen die iedere editie van Pinkpop of Lowlands wél kaartjes hebben.
DewiFoto schreef:pol013 schreef:Blijkbaar is er dus flink animo voor. 800 plekken al vergeven na een paar uur
Heb ik toch een beetje het SGW gevoelOp tijd klaar moeten zitten om je in te schrijven om dan na 5 minuten na opening van de inschrijving al op op de wachtlijst te belanden.
![]()
Zie je, ze doen ook iets voor de eventing ruiters
Haha, dat is precies hetzelfde wat ik dacht. Ik snap dat mensen het vervelend vinden dat het snel vol zit. Maar dit is dus bij bijna iedere eventingwedstrijd zo..![]()
Caritas schreef:Ik heb gestart met witte rijbroek, wit dekje en knotjes. Maar vandaag pas ingestuurd dus nog geen punten. Ik rij B dus krijg nog punten voor verzorging. En van ik her en der las, worden proefjes in tenue toch net hoger gepunt ook al zou het niet moeten.