Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:27

Ik ook, ze rijdt hem super. Toch ben ik benieuwd wat er achter die filmpjes zit :D. Gaat ie terug de fokkerij in, of toch de ring in. Nieuwsgierig :P.

JeanneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:46

[***] schreef:
Ben toch wel heel benieuwd wat de bedoeling is achter die filmpjes
We worden voorbereid op wedstrijddebuut of terugkeer in fokkerij ofzo

Anders snap ik het nut er niet van

Onderschat de factor ijdelheid niet. De positieve reacties zijn vast een boost voor Anky's ego.
Topsporters zijn nou eenmaal gewend aan veel aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:50

Nou dat weet ik niet
Moet je de reacties op buitenlandse sites zien die zijn schrikbarend
Jaren niks horen en dan nu bijna wekelijks, daar zit echt wel een gedachte achter

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:50

JeanneV schreef:
[***] schreef:

Onderschat de factor ijdelheid niet. De positieve reacties zijn vast een boost voor Anky's ego.

Nou zeg :') :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 22:32

[***] schreef:
Hij is al 14
Tis niet zo dat ze eeuwig de tijd heeft

Liever eentje die de tijd neemt, dan een paar van 8 dat in de GP start en die we na 2 jaar niet meer zien...

Dit beeld is weer zooo waanzinnig! <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:36

JeanneV schreef:
[***] schreef:

Ik denk niet dat Anky bevestiging nodig heeft van bakrandridders. Tot op heden heeft nog niemand haar prestaties geëvenaard. De enige die nu dichtbij zit is Charlotte Dujardin.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:46

Het ziet er goed uit, ik zou het fijn vinden als hij weer meer zou gaan dekken in ieder geval.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:43

Het zou mij niks verbazen als ze in amsterdam gaat starten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 10:50

Cowgirl schreef:
Het zou mij niks verbazen als ze in amsterdam gaat starten.

Ik hoop dat ze in Amsterdam gaat starten :))

koend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:07

"Bakrandridders" draag ik voor als woord van het jaar.

Verder heb ik als 50+ Belg vreselijk veel respect voor jullie meervoudig olympisch kampioene.

Ik vraag me af of ze op een voetbalforum ook kritiek spuien op hun toppers. Ik ga mij alvast niet wagen aan openbare grote uitspraken over hoe mensen die het bewijzen, het allemaal anders moeten doen.

En dat paardvriendelijk rijden moeten we allemaal nastreven, "my horse is my friend".

Maar ik ik vind dat we toch niet hysterisch moeten doen. Kijk, als een hert urenlang door een wolf wordt opgejaagd om dan totaal uitgeput levend verscheurd te worden, dan komt het op tv. Whaw hoe mooi. Whaw wat een knappe wolf!
Als mensen zo worden gebrainwasht dat ze sport gaan doen tot ze er soms letterlijk dood bij neervallen, dan zijn het helden. Er komt geen gerechterlijk proces tegen de inrichters, trainers, veeleisende sponsors, of fanatieke supporters.
Als ouders hun kind overstimuleren om op heel jonge leeftijd 8 u per week echt te trainen met als gevolg dat sommigen aan 30 jaar of vroeger met versleten gewrichten zitten, dan worden die ouders niet met de vinger gewezen.

We moeten voor onze paarden het beste nastreven maar hoe dat dan precies moet?

En voor Anky? Niets dan respect.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:10

Inderdaad, ik vind de filmpjes er juist echt fantastisch uitzien. Ik vind er niets paardonvriendelijk aan, integendeel. Ik vind het erg mooi gereden, veel controle en kracht vanuit het paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:25

koend: de voetbal'fans' zijn nog erger dan de ruiters als ik zo rond me kijk. De ruiters gaan zelf tenminste veelal nog op een paard zitten. :') De grootste "commentators" onder de voetballers lopen al lang niet meer achter een bal aan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:30

Ik kan uit ervaring vertellen (mijn schoonfamilie is een echte voetbal familie waarbij ieder lid voetbalt of heeft gevoetbalt, trainer is of is geweest, scheidsrechter is of is geweest en ze ook allemaal nog supporter met bijbehorend abbonement zijn van een grote club. Oh en de opa van mijn vriend zelfs betaald heeft gevoetbalt) dat zij zelfs erger zijn. Iedereen wordt afgekraakt, elke voorzet of goal wordt meerdere malen van alle kanten bekritiseerd en belicht, zelfde voor de keuzes van de scheids.

Dat zij daar niet op dat veld staan dat maakt niet uit, ze weten het sowieso beter 8)7 :') _O-

Ik denk dat dit in elke sport wel gebeurd.

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:08

Ik denk ook dat ze gaat starten, dit doet ze niet iedere keer zomaar lijkt mij. Zelf heb ik vorig jaar geïnformeerd naar beschikbaarheid voor fokkerij en toen zei eigenaar BB dat hij verwachte dat we hem eind zomer 2019 in de sport zouden zien en misschien dit jaar weer beschikbaar zou worden. Door Anky’s blessure denk ik dat start is uitgesteld en na al deze filmpjes moet het niet lang meer duren, zelf gok ik op Indoor Brabant

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:33

Ik denk niet dat ze Indoor Brabant als eerste wedstrijd kiest. Ik verwacht dat ze een kleine wedstrijd uitkiest en niet op de gepubliceerde startlijst zal staan. We horen dan als het geweest is dat ze gestart is. Als eerste wedstrijd meteen vol in de schijnwerpers op een grote wedstrijd starten lijkt me heel onlogisch. Ook Anky legt zichzelf niet meteen die druk op.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:58

nee en ze is voorzitter bij Indoor Brabant met een vol programma, dus niet echt de tijd om dan relatief relaxed te kunnen starten.
Zelf vind ik dit soort filmpjes altijd leuk om te zien van topruiters, dan zie je ook weer een beetje wat ze thuis doen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 16:28

bakrandridders _/-\o_

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 16:38

Wat een prachtige progressie van deze combinatie.

Ik heb zelf een Bon Bravour afstammeling staan, dus ik zou het super tof vinden om de hengst eens in de ring te zien. De filmpjes zijn veel belovend.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:29

Zou jammer zijn hem niet uit te brengen als ik de filmpjes zie. Best leuk, een deel II van haar carrière.

Hoop ergens wel met heel mijn hart, dat ze de RK afgezworen heeft, dat dan wel weer..
(aldus deze bakrandridder :+ ).

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:37

koend schreef:
"Bakrandridders" draag ik voor als woord van het jaar.

Verder heb ik als 50+ Belg vreselijk veel respect voor jullie meervoudig olympisch kampioene.

Ik vraag me af of ze op een voetbalforum ook kritiek spuien op hun toppers. Ik ga mij alvast niet wagen aan openbare grote uitspraken over hoe mensen die het bewijzen, het allemaal anders moeten doen.

En dat paardvriendelijk rijden moeten we allemaal nastreven, "my horse is my friend".

Maar ik ik vind dat we toch niet hysterisch moeten doen. Kijk, als een hert urenlang door een wolf wordt opgejaagd om dan totaal uitgeput levend verscheurd te worden, dan komt het op tv. Whaw hoe mooi. Whaw wat een knappe wolf!
Als mensen zo worden gebrainwasht dat ze sport gaan doen tot ze er soms letterlijk dood bij neervallen, dan zijn het helden. Er komt geen gerechterlijk proces tegen de inrichters, trainers, veeleisende sponsors, of fanatieke supporters.

Als ouders hun kind overstimuleren om op heel jonge leeftijd 8 u per week echt te trainen met als gevolg dat sommigen aan 30 jaar of vroeger met versleten gewrichten zitten, dan worden die ouders niet met de vinger gewezen.

We moeten voor onze paarden het beste nastreven maar hoe dat dan precies moet?

En voor Anky? Niets dan respect.

Helemaal met je eens. Dat er meer aandacht voor is dat vind ik helemaal oke. Vergeet niet de ellende die wordt veroorzaakt door de net-niet ruiters en amazones. Ik heb het mogen aanschouwen. Lagen tot bloedens toe open en de zweep erover. Maar wie ziet het als je nog niet eens op wedstrijd gaat? Daar is in ieder geval nog controle als het bloed uit de bek loopt. Niet dat iedereen daar dan meteen naar luistert, maar er wordt in ieder geval wat van gezegd en mag je de ring uit

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:23

Wie gaat er eerst??

Ik werd weer heel blij <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:24

Janine1990 schreef:
Wie gaat er eerst??

Ik werd weer heel blij <3

Facebook?

Edit: Ja dus, echt heel fijn beeld <3.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:29

Yes me tooo! :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:30

Inderdaad fijn beeld weer, straalt rust uit. :) Leuke teaser er ook bij: 'work in progress'.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:12

Afbeelding
:(