Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ben toch wel heel benieuwd wat de bedoeling is achter die filmpjes
We worden voorbereid op wedstrijddebuut of terugkeer in fokkerij ofzo
Anders snap ik het nut er niet van
JeanneV schreef:[***] schreef:Ben toch wel heel benieuwd wat de bedoeling is achter die filmpjes
Onderschat de factor ijdelheid niet. De positieve reacties zijn vast een boost voor Anky's ego.
Topsporters zijn nou eenmaal gewend aan veel aandacht.
JeanneV schreef:[***] schreef:Ben toch wel heel benieuwd wat de bedoeling is achter die filmpjes
Onderschat de factor ijdelheid niet. De positieve reacties zijn vast een boost voor Anky's ego.
Topsporters zijn nou eenmaal gewend aan veel aandacht.
koend schreef:"Bakrandridders" draag ik voor als woord van het jaar.
Verder heb ik als 50+ Belg vreselijk veel respect voor jullie meervoudig olympisch kampioene.
Ik vraag me af of ze op een voetbalforum ook kritiek spuien op hun toppers. Ik ga mij alvast niet wagen aan openbare grote uitspraken over hoe mensen die het bewijzen, het allemaal anders moeten doen.
En dat paardvriendelijk rijden moeten we allemaal nastreven, "my horse is my friend".
Maar ik ik vind dat we toch niet hysterisch moeten doen. Kijk, als een hert urenlang door een wolf wordt opgejaagd om dan totaal uitgeput levend verscheurd te worden, dan komt het op tv. Whaw hoe mooi. Whaw wat een knappe wolf!
Als mensen zo worden gebrainwasht dat ze sport gaan doen tot ze er soms letterlijk dood bij neervallen, dan zijn het helden. Er komt geen gerechterlijk proces tegen de inrichters, trainers, veeleisende sponsors, of fanatieke supporters.
Als ouders hun kind overstimuleren om op heel jonge leeftijd 8 u per week echt te trainen met als gevolg dat sommigen aan 30 jaar of vroeger met versleten gewrichten zitten, dan worden die ouders niet met de vinger gewezen.
We moeten voor onze paarden het beste nastreven maar hoe dat dan precies moet?
En voor Anky? Niets dan respect.