Hmmm een leuk verhaal, niet echt. Behalve dat ik heeel erg naar volgende week en die week er op uitkijk! Wat vergaderingen bij de RTV en dan over 2 weken een grote live uitzending waarvan ik de regie mag doen. Best spannend!
Jaaa heel gaaf. VInd het best wel spannend. Is een productie van ik geloof ruim 2 uur en heb continue de leiding over alle camera's en beelden etc. Oei, dat is lekker! Wil best ruilen hoor Eline!
Ja oke bepaalde datum.... Maar dan nog als het de week voor horse event is dan zal dit topic al best ver zijn qua paginas
DonnnavZ schreef:Ja oke bepaalde datum.... Maar dan nog als het de week voor horse event is dan zal dit topic al best ver zijn qua paginasJaaa inderdaad, maar goed. We gaan het vanzelf zien!
_Dominique schreef:Zooo jaloers Eline! Waar zit je op Kreta?Chersonissos Heeeerlijk aan zee.Alleen, mijn vliegtuig landt maandag om 10u ‘s ochtends en om 12 uur moet ik op stage beginnen. Dat wordt nog even strijden
Peerke_ schreef:Ik heb al kaartjes.. Maar hiervoor is dus die optie ik ga misschien naar Horse Event Je bent in ieder geval zeker van je plek op HE