Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schoentje schreef:Hebben jullie niet gewoon te traag internet? Ik hoor heel de week al klachten over de NOS stream. Maar bij mij doet ie het goed. Wordt soms alleen iets blurry als je maximaliseert. Zelfs op 4G op mijn telefoon gaat het top. Kost alleen te veel data.
Dee_Es schreef:Ik heb de BBC weer aan, echt een super live stream hebben die.
Voor de NOS live stream volgers, "auto" uitzetten en zelf een (lagere) resolutie kiezen. Dan hapert hij niet telkens.
Ik hoop toch dat het voor de springruiters iets beter afloopt dan voor de dressuurruiters. Ze hebben in ieder geval een fanatieke reserve die ze staat aan te moedigen langs de kant
MadelonSunny schreef:Dee_Es schreef:Ik heb de BBC weer aan, echt een super live stream hebben die.
Voor de NOS live stream volgers, "auto" uitzetten en zelf een (lagere) resolutie kiezen. Dan hapert hij niet telkens.
Ik hoop toch dat het voor de springruiters iets beter afloopt dan voor de dressuurruiters. Ze hebben in ieder geval een fanatieke reserve die ze staat aan te moedigen langs de kant
Hoe krijg jij de BBC livestream aan? Ik word namelijk steeds heen en weer gestuurd. Als ik klik op watch live, kom ik bij een overzicht. Klik ik in dat overzicht op equestrian, dan kan ik weer op watch live klikken en zo ga ik dus steeds over en weer