Rio: Adelinde en Parzival hebben opgegeven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:06

besita schreef:
en dan nog ik mag hopen dat je er toch wel iets voor over hebt :D

Oh ik wel hoor :D

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:07

Cer schreef:
Want ik kan me voorstellen dat wanneer je als reserve inschat dat je niet aan start komt dat je dan niet het hele circus naar Rio (of all places) gaat verhuizen, met de risico's en de kosten van dien.

ja als je alleen je hardloopschoenen moet inpakken misschien wel, maar de hele paardentoestand.. dus vandaar dat ze niet meegegaan zijn misschien?

je weet al langer dan van gisteren dat de spelen in Rio plaatsvinden
je doet mee aan kwalificaties /selectiewedstrijden om in olympisch kader te komen
je ondertekend een overeenkomst met de KNHS / NOC ( krijgt dus allerlei vergoedingen , opleidingen etc )
en dan zit je in team als reserviste en bedank je ..sorry dat gaat er bij mij niet echt in

met als grootste " excuus" paard te jong om de hele mikmak te moeten doen enkel als reserve ..dat weet je toch ook al enige tijd dat ie jong zou zijn voor Rio ..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:07

O kan je ergens de beelden terug kijken met commentaar van Laurens en dan vooral van Edward en Voice. Ik heb die niet gezien namelijk :)

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:25

Met al dat gezeur en geauwehoer wil er straks niet eens meer een dressuurteam naar de OS.... Waar is het vertrouwen in en het respect voor gebleven? :roll:

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:33

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:36

manubres

Re: Rio: Adelinde en Parzival hebben opgegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:39

Ik heb ergens gelezen dat alle drie de reserves niet wilde afreizen...
Als je een supersportfanaat bent ga je er toch heen, al is het voor alle ervaring (ook voor het paard)...als je dan voor het echie moet is het al een stuk vertrouwder.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:46

dacht 2 maar van Apache was al heel lang bekend/ aangegeven dat ie niet mee zou gaan

men kon ook niet verder in de vijver vissen want andere combinaties hadden den minimum norm niet gehaald

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:52

Dat de drie reserves niet wilde meereizen naar Rio en Adelinde in HongKong wel als reserve aan de zijlijn heeft staan juichen maakt ook wel meteen duidelijk wie leuker is om in je team te hebben.

Uit het stukje van Adelinde begrijp ik wel dat ze vooral onder druk van anderen toch maar is gaan rijden... want tja het is Olympische Spelen, alle dierenartsen zien geen probleem en er is geen reserve die mijn plaats in kan nemen.

Hoop dat KNHS en NOC-NSF na de Spelen wel even met alle top dressuurruiters (of zijn het vooral de amazones) gaan kletsen over wat een team nou eigenlijk inhoudt.

Apache.. heeft zoveel reisstress dat dat al zeker eerder bekend was... die wilde ergens in Nederland al geen water drinken en toen zijn ze ook naar huis gegaan... dat is in Rio wel even wat lastiger :Y)
Vermoed dat Apache dus niet echt een internationale carrière gaat opbouwen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:57

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:58

het paard van Sonke wilde ook geen water uit Rio drinken ..daar zijn grote bidons voor aangevoerd
voor alles is een oplossing :Y)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:00

besita schreef:
het paard van Sonke wilde ook geen water uit Rio drinken ..daar zijn grote bidons voor aangevoerd
voor alles is een oplossing :Y)

Maar dat paard luste het water niet, omdat er daar chloor in het water zit.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:01

-O- groene ratjes -O-
ik snap echt niet waar de mods al de offtopics berichten in lezen
-O- -O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:02

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:13

Moderatoropmerking:
Omdat er voor gekozen word om 3 stuks modopmerkingen te negeren, zijn wij genoodzaakt dit topic te sluiten.
Nogmaals willen we jullie wijzen op de 2 Rio HK topics die op VN lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 11:12

Omdat er onduidelijkheid was over waarom dit topic nu gesloten is, hebben wij een uitgebreidere slotpost gemaakt.

Moderatoropmerking:
Wij hebben besloten om dit topic definitief op slot te zetten vanwege het feit dat er driemaal een moderatoropmerking is genegeerd door meerdere gebruikers die hier mee posten. Hier vallen onder andere posts over springparcoursen, het water op de OS en paarden die zelf verkocht zijn onder. Maar ook de gehele discussie over de Facebookpost van de reserve o.a. de negatieve uitlatingen, zien wij als offtopic.

Wij hebben gekozen om eerst driemaal te waarschuwen voordat er een slotje op kwam, zo was het aan jullie als gebruikers om het topic in goede banen te leiden. Wij hebben driemaal het verzoek gedaan om ontopic te blijven, tevens enkele berichten moeten verwijderen.
Ontopic betekent dat je over het onderdeel Adelinde en/of Parzival zijn gestopt vanwege 'reden', en alles wat daar direct mee te maken heeft hier mocht bespreken. Overige praat, zoals de andere proeven en/of dat dressuur wel of niet slecht is, hoorde hier niet thuis. Oogluikend hebben we de discussie over reserve ruiters toegestaan, omdat dit mede een reden was voor het starten van Adelinde en deze netjes en fatsoenlijk verwoord werd.
Helaas is het niet gelukt om het verder ontopic te houden.

Een andere reden voor dit slotje is omdat er twee andere topics op VN zijn die over Rio gaan, daar kunnen jullie verder praten. Dat zijn namelijk [HK] topics en daar is offtopic gaan geen probleem. Dit topic blijft op slot.

Wij hopen dat de reden wat duidelijker is op deze manier.