Sunrise_ schreef:Ik heb trouwens de hele tijd een naar onderbuikgevoel, alsof er een nare val ofzo gaat komen. Ik heb het vast mis.Gelukkig is het parcours niet enorm moeilijk, dus hoop dat je het mis hebt !
EarthFocus schreef:Sunrise_ schreef:Ik heb trouwens de hele tijd een naar onderbuikgevoel, alsof er een nare val ofzo gaat komen. Ik heb het vast mis.Gelukkig is het parcours niet enorm moeilijk, dus hoop dat je het mis hebt !Precies en zo'n gevoel slaat ook nergens op. Alles gaat gewoon goed.
EarthFocus schreef:miss_lizje schreef:Die laatste ging maar net goed! Hij neemt nu de leiding toch?Er zijn er pas 3 geweest, dus nu wel met springenNa 3 combinaties de leiding hebben is nog altijd beter dan van de 3 combinaties laatste zijn. Er vallen trouwens een hoop balken, etc. paard springt net door de muur heen.
Sunrise19 schreef:Ik vind dit zo'n fijn dier. Hij red die vent zo ongelofelijk vaak.Japanners en paarden gaan niet samen Vind het er altijd zo knullig uit zien.
Ik vind het best knap dat er dus paarden zijn die ipv 1x nog een extra parcours moeten/kunnen springen.
Varekaj schreef:Ah verdorie Joris net gemist Maar ik kijk ook weer mee!Als ik juist heb geteld nu plek 22 vd 25, had 1 balkje op de laatste sprong!
Dan zien we de mooie jasjes niet . Nee ik vraag het mij eigenlijk ook af. In de cros is hij verplicht maar met springen zie je ze nog niet zo veel.jamer
@Varekaj, klopt! nu 21(voorlopig) echt wereld van verschil, maar heeft gewoon een hele slimme en goeie cross gereden ook!