Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
grid schreef:Chris heel begrijpelijkis ook niet niks...
Gelukkig is tatiana er niet onder gekomen (toen ik het las moest ik meteen ook even terug denken aan een verhaal hier op bokt van iemand die minder geluk heeft gehad
)
Ik begreep ook dat het 1 vd racepaarden vd herder was, dat lijkt me ook echt behoorlijk heftig als eigenaar dat je dan dus ineens op deze manier 1 van je beste paarden kwijt bent![]()
en het beeld raak je ook niet zomaar kwijt als je dit eenmaal ooit gezien hebt... het komt bij mij dus ook weer naar voren als ik zoiets lees, maar weet daardoor dus wel hoe enorm snel het kan gaan en dat je daar niks aan kan doen en er op dat moment ook alleen met verbazing naar kunt kijken...zo onwerkelijk...
en hier dus juist de behoefte om vooral veel andere zaken van vandaag te lezen om weer een ander beeld in mijn hoofd te krijgen
, godzijdank is het paard niet op de ruiter gekomen Szan schreef:Heb al twee keer op twitter gevraagd naar nieuws over Josephine, maar ik geloof dat ze het nogal druk hebben. Kom haar initialen ook echt nergens tegen in hun berichten. Toch jammer.
horsies5 schreef:Hoe is eigenlijk de bezetting van een urtuu geregeld? Kun jij daar meer uitleg over geven Chris?
Er zijn bv 2 medische teams.. ik neem aan dat die elkaar nu niet tegen komen nu t veld zover uit elkaar ligt? Maar uit eerdere blogs was dat in t begin wel het geval?
Zijn er dan meer vets? Want bij iedere urtuu waar iemand vertrekt en aankomt moet een vet zijn toch? Hoe doen ze dat als t veld zover uit elkaar ligt? Zijn er dan zoveel vers?
En wat voor personen zijn er nog meer aanwezig bij een urtuu? Reizen die ook mee?
De Blood wagon rijdt helemaal achteraan en pikt de uitgevallen ruiters op? Moet een ruiter die vooraan rijd dan wachten tot de Blood wagon er is? Of krijgt die ander vervoer?

Unseen schreef:Volgens mij was dat toen ook de reden dat de wedstrijd stil gelegd werd? Omdat ze niet genoeg medici 'vrij' hadden? Of ging dat niet ook over de vets? En worden om deze reden niet ook soms mensen vooruit geplaatst? Kan mij dat van vorig jaar herinneren dat dat nog wel eens gebeurde... Maar Chris kan ons hier vast meer over vertellen.
Nog niemand gefinisht dus vandaag! Zal dan toch dag 8 worden.
AfricanLady schreef:Waarom kiezen de meeste de route door de bergen ipv door de vallei zijn de bergen beter te rijden ?
maar
wat een nattigheid Brrr
krijg t er hier koud van... is het nu eigenlijk nog regenachtiger dan andere jaren of lijkt dat maar?! heb ondertussen al zoveel gelezen over regen en weer een nacht met regen e.d.... in eerdere jaren las ik volgens mij meer over mooie sterrenhemels
mits dan weer niet door slaat naar onderkoeling...