Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SandraVerl schreef:Juist ja, dat paard dat ze onlangs opengesneden en met de ogen eruit vonden in de omgeving van Diest, is helemaal niet door een beul onderhanden genomen, maar door de andere paarden op de wei.
Jongens toch, is het nu zo moeilijk om te zien dat sommige zaken nootlottige ongelukken zijn en anderen echt wel het werk van een zieke geest.
Suusje1986 schreef:SandraVerl schreef:Juist ja, dat paard dat ze onlangs opengesneden en met de ogen eruit vonden in de omgeving van Diest, is helemaal niet door een beul onderhanden genomen, maar door de andere paarden op de wei.
Jongens toch, is het nu zo moeilijk om te zien dat sommige zaken nootlottige ongelukken zijn en anderen echt wel het werk van een zieke geest.
Daar is toch ook iedereen het over eens?
gohya schreef:Sommige zaken zijn idd. door andere paarden of door het paard zelf veroorzaakt,sommige zaken zijn twijfel geval. Maar 99 van de 100 zaken zijn door een paard zelf gedaan of door andere paarden? dat gaat wel erg ver.
Ook knap dat je vanaf een foto kan zien hoe een wond is veroorzaakt.
Janine1990 schreef:![]()
http://www.horses.nl/algemeen/helft-van ... roorzaakt/
Nu maken ze er nog wat mooiers van... ik meende dat dé paardenbeul niet bestond. Maar nu bestaan dierenbeulen al niet eens meer
Suusje1986 schreef:Janine1990 schreef:![]()
http://www.horses.nl/algemeen/helft-van ... roorzaakt/
Nu maken ze er nog wat mooiers van... ik meende dat dé paardenbeul niet bestond. Maar nu bestaan dierenbeulen al niet eens meer
Waar lees je dat? Volgens dit artikel bestaan ze juist wel!
uit het ADCitaat:wij hebben geconstateerd dat de politie de ernstige mishandelingen van paarden niet serieus neemt. Paardenbeulen zijn nu vogelvrij en kunnen doen wat ze willen. Onderzoek en het verleden heeft uitgewezen dat paardenbeulen zich later gaan vergrijpen aan vrouwen.
iemand als Henk ten Napel had moeten weten dat er een landelijkprojectleider actief is.Citaat:De politie ontkent die indruk en zegt alles uit de kast te halen om de tientallen zaken in het hele land op te lossen. Maurice van der Borgh, landelijk projectleider paardenmishandelingen bij de politie, reageert daarmee ook op de petitie die tienduizenden Nederlanders hebben ondertekend
Janine1990 schreef:Wat is de toegevoegde waarde van DNA onderzoek?
Of bedoelen ze nu dat er moet gekeken of er ander DNA aanwezig is?
Want voor zover ik weet heeft een mes geen DNA en verandert DNA niet door verminking. Of ben ik nu abuis?
safina schreef:Janine1990 schreef:Wat is de toegevoegde waarde van DNA onderzoek?
Want voor zover ik weet heeft een mes geen DNA en verandert DNA niet door verminking. Of ben ik nu abuis?
Een mes laat inderdaad geen DNA achter. Bloed, sperma, speeksel, huidcellen en haren van mensen wel. Dus als je dat aantreft in de vulva van een verwonde merrie dan is dat daar door een mens achtergelaten en niet door een paaltje of een hoef van een ander paard.
safina schreef:Janine1990 schreef:Wat is de toegevoegde waarde van DNA onderzoek?
Een mes laat inderdaad geen DNA achter. Bloed, sperma, speeksel, huidcellen en haren van mensen wel. Dus als je dat aantreft in de vulva van een verwonde merrie dan is dat daar door een mens achtergelaten en niet door een paaltje of een hoef van een ander paard.
elenaMM77 schreef:safina schreef:Een mes laat inderdaad geen DNA achter. Bloed, sperma, speeksel, huidcellen en haren van mensen wel. Dus als je dat aantreft in de vulva van een verwonde merrie dan is dat daar door een mens achtergelaten en niet door een paaltje of een hoef van een ander paard.
de kans dat een beul die beschadigingen aanbrengt
een paard verkracht op de 'normale' manier is zeer onwaarschijnlijk..
dat is een geheel ander straatje.. de combinatie ervan komt zeer zelden voor..
de geitenneuker gebruikt geen mes
de bloedlustige psychopaat gaat het niet om seks.
de bloedlustige geitenneukende psychopaat, moet je op sterk water zetten, want die zijn zeldzaam.
daarom zal dna onderzoek op een dier met een opengereten vulva vrij zeker geen duidelijkheid geven.