Maandag gaan ze het verder uitzoeken, heb er alle vertrouwen in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayla schreef:Iemand een foto van een shet met de (hals)deken om? Ik vind de deken leuk maar eigenlijk heb ik geen fleecedeken nodigMisschien dat ik 'm zo leuk vind staan dat ik hem alsnog bestel.
Arabesk schreef:Ayla schreef:Iemand een foto van een shet met de (hals)deken om? Ik vind de deken leuk maar eigenlijk heb ik geen fleecedeken nodigMisschien dat ik 'm zo leuk vind staan dat ik hem alsnog bestel.
Nee wat dacht je van mij. Arabesk dé anti deken/ijzers etc. Maar toch eentje gekocht. Moest er gewoon eentje hebben
Bellatrix schreef:Ik zit er persoonlijk echt niet meer dat die van mij geen buiksingels heeft...
Splendesco schreef:Vind het ook een beetje raar, het bokt logo zit ook telkens op een andere plek.
Jessica schreef:Splendesco schreef:Vind het ook een beetje raar, het bokt logo zit ook telkens op een andere plek.
Nee hoor, zit steeds op dezelfde plek, alleen verandert de verhouding bij een kleinere deken. Het formaat van het logo blijft namelijk hetzelfde. Zou je dat kleiner maken, dan is het bijna niet meer zichtbaar.
Jessica schreef:Splendesco schreef:Vind het ook een beetje raar, het bokt logo zit ook telkens op een andere plek.
Nee hoor, zit steeds op dezelfde plek, alleen verandert de verhouding bij een kleinere deken. Het formaat van het logo blijft namelijk hetzelfde. Zou je dat kleiner maken, dan is het bijna niet meer zichtbaar.