Horseware schreef:Ik vind het goed dat de PETA het in ieder geval onder de aandacht brengt op deze manier. De dressuur van tegenwoordig vind ik nergens meer over gaan. Het zijn circustrucjes, het heeft niets meer te maken met de correcte ontwikkeling van een paard. De rijstijlen die gehanteerd worden zijn vaak verre van vriendelijk te noemen en een "happy athlete" is steeds verder te zoeken. Alles draait om spektakel en een steeds hoger opgegooid voorbeen. Dat de rug daarbij hol wordt en het achterbeen nog in Tokyo staat maakt niets uit. Zwaai flink met dat voorbeen en de negens komen zo binnen.liss schreef:http://paardenlifestyle.com/in-gesprek- ... modern-66/
Dit is laag diep rond naar mijn idee. Zie foto vd vos
Heel wat anders dan rollkur
Wat een bullshit artikel. Sinds wanneer zitten we op de lendenen? En alsof LDR zorgt voor een bolle rug en "over de rug rijden"Waar is die bolle rug dan bij de bruine onderaan? Die loopt met een hartstikke holle rug.
Zo leer je een paard zijn rug te gebruiken en te bollen:
[ Afbeelding ]
En niet zo:
[ Afbeelding ]
Het gaat niet om het artikel, er werd meerdere keren gevraagd om een ldr foto en één van rolkkur.
Dus ik kwam met die foto van de vos.
Die foto van Nicole en Rembrand heb ik het niet over, dat lijkt nergens naar idd.
De foto die jij laat zien is geen ldr rond, dat lijkt meer op halsstrekken.
Het is niet zo dat je alleen op die manier een bolle rug krijgt.
Waar is die bolle rug dan bij de bruine onderaan? Die loopt met een hartstikke holle rug.